וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרניות הרכב האמריקאיות הוציאו סכומי שיא על הנחות ותנאי מימון ביולי - ונתקעו עם מלאים

סוכנויות הידיעות

27.8.2003 / 12:44

זמן השהייה הממוצע של רכב בתצוגה ביולי היה 78 ימים לעומת 54 בינואר, דיווח "ניו יורק טיימס"



יצרניות הרכב האמריקאיות הוציאו סכומי שיא על הנחות ותנאי מימון נוחים ללקוחותיהם בארה"ב בחודש יולי, ולמרות זאת גדל מלאי הרכב בסוכנויות הרכב באותה תקופה. ממצאים אלה דווחו על ידי חברת המחקר אדמונדס.קום ופורסמו ב"ניו יורק טיימס".



שלוש חברות הרכב הגדולות, GM, פורד וקרייזלר, הוציאו סכום שיא של 2,668 דולר לרכב על תמריצים לקנייה ביולי, עלייה של 25% לעומת השנה הקודמת. לעומתן העניקו חברות אירופיות הטבות של 1,873 דולר וחברות יפאניות 1,075 דולר.



ג'נרל מוטורס היתה "הנדיבה" מכל היצרניות, עם הנחות בשווי של 3,969 דולר לרכב, עלייה של 7% לעומת החודש הקודם. פורד העניקה הנחות של 3,377 דולר. נתח השוק של GM גדל ב-1.2% ל-29.1% לפי נתוני אדמונדס, ואילו נתח השוק של פורד ירד ל-18.1%, קרוב לשפל של כמה שנים.



למרות התמריצים הכספיים, קצב רכישת המכוניות בארה"ב דעך ביולי, בהתבסס על נתוני מלאי. הזמן הממוצע שבילה כלי רכב באולם תצוגה לפני מכירתו עלה ביולי ל-78 ימים לעומת 54 ימים בינואר ו-60 ימים שנה קודם לכן. יולי ואוגוסט הם תקופות בהן קצב מכירת מכוניות גדל, בממוצע, בשל ניסיון הסוכנויות להיפטר מדגמי השנה הקודמת לפני תחילת שנת הדגם החדשה באוקטובר, ובשל עונת הנהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully