וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת מיזוג פעילות הפלדה של פקר פלדה עם זו של ידפז

אלי דניאל

27.8.2003 / 13:03

פקר פלדה העבירה לידפז את פעילותן של מספר חברות שהיקף מכירותיהן מגיע לכ-80 מיליון דולר בשנה; בתמורה הקצתה ידפז לפקר פלדה כ-65% מהון המניות שלה



חברת פקר פלדה , הנמצאת בשליטת אפריקה ישראל ונלי פקר, השלימה הבוקר את מיזוג רוב פעילות הפלדה שלה עם זו של חברת ידפז.



במסגרת עסקה זו העבירה החברה לידפז את מניות החברות הבנות - פקר פלדה מפעלי דרום, פקר פלדות ומתכות, פקר פלדות דייק, פ.ל.ה. הנדסת תאורה וארסלפילד, כל זאת בתמורה להקצאה של כ-65% מהון המניות של ידפז. פקר פלדה העבירה בעסקה זו לידפז פעילות בעלת מכירות שנתיות בהיקף של כ-80 מיליון דולר. המיזוג בין שתי החברות יצר את החברה הגדולה בישראל בתחום הפלדה - פקר-ידפז, חברה שלה שבעה אתרי יצור בכל רחבי הארץ.



"זהו ציון דרך חשוב לתעשיות הפלדה והמתכות בישראל", אמר נלי פקר, מנכ"ל פקר פלדה, תוך שהוא מוסיף כי "ההקמה של הגוף החדש נעשית בראייה ארוכת טווח, כאשר טובת הלקוחות עומדת לנגד עינינו. המיזוג מבטיח שציבור הלקוחות שלנו ייהנה מספק שיוכל להבטיח מגוון רחב של מוצרים ואספקה במועדים קצרים יותר, כך שנוכל יחד עם תעשיית הפלדה בישראל להיאבק ביבוא של מוצרי פלדה מחו"ל".



הנהלת חברת פקר-ידפז תורכב מהמנהלים הבכירים של שתי החברות המתמזגות, ובראשה יעמוד גדעון חסדאי שישמש כמנכ"ל. חסדאי כיהן בעבר כמנכ"ל פקר פלדה, ובשנים האחרונות הוא היה בעל מניות ומנהל בחברות הבנות של ידפז.



פקר פלדה, שפירסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני של השנה, דיווחה על גידול של כ-17% בהכנסותיה לרמה של כ-175.3 מיליון שקל. בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של 1% ורווחיה הנקיים הסתכמו בכ-4.9 מיליון שקל. פעילותה השוטפת הניבה לפקר פלדה במהלך הרבעון החולף תזרים מזומנים חיובי של כ-14 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully