וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב עשויה למכור מניותיה בטלעד כדי לאפשר לנמרודי להחזיק בהכשרת הישוב

הדר חורש

27.8.2003 / 9:23

טלעד ומשפחת נמרודי במגעים עם הרשות השנייה לשינוי התנאים להארכת זיכיונה של טלעד בערוץ 2; מעריב החזקות, הנשלטת על ידי הכשרת הישוב, מחזיקה ב-24% ממניות טלעד



חברת טלעד ומשפחת נמרודי מנהלות מגעים עם הרשות השנייה לשינוי התנאים להארכת זיכיונה של טלעד בערוץ 2; שינוי התנאים נדרש כדי שעופר נמרודי לא יצטרך למכור את מניותיו בהכשרת הישוב ובמעריב. חברת מעריב החזקות , הנשלטת על ידי הכשרת הישוב, מחזיקה 24% ממניות טלעד. בעקבות המו"מ עשויה מעריב למכור את כל אחזקותיה בטלעד.



הרשות השנייה הורתה לעופר נמרודי בתחילת אוגוסט להעביר את מניותיו בהכשרת הישוב ובמעריב לנאמן לא יאוחר מ-31 באוקטובר 2003, בהתאם להמלצת היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין. הרשות החליטה גם כי הנאמן יחויב למכור את המניות עד לפרסום המכרז להפעלת ערוץ 2, במחצית השנייה של ספטמבר 2004.



החלטת הרשות ניתנה בהמלצתו של רובינשטיין, שקבע כי העבירות בהן הורשע עופר נמרודי נושאות עימן קלון ולכן אין להתיר לו להחזיק במניות של חברה זכיינית בערוץ 2.



בעקבות ההחלטה הודיע עופר נמרודי כי לא ימכור את מניותיו במעריב ובהכשרת הישוב, גם אם זיכיונה של טלעד לא יוארך עקב כך, לאחר שיפקע בנובמבר. עם זאת נראה כי משפחת נמרודי תפעל למכירת מניות טלעד המוחזקות בידי מעריב, וכי נמרודי לא ימכור את מניותיו בהכשרת הישוב.



על פי דיווח שמסרה אתמול חברת הראל השקעות, המחזיקה 29% מטלעד, משפחת נמרודי, טלעד ומועצת הרשות השנייה עורכות מו"מ למציאת פתרון לבעיה, באמצעות העברת מניות טלעד שבידי מעריב לנאמנות, או בכל דרך חוקית אחרת.



בערעור שהגישו משפחת נמרודי וטלעד על החלטות המועצה נטען כי לפי עמדת היועץ אין פסול בהחזקתו של נמרודי בהכשרת הישוב ובמעריב, ולכן הוראת הרשות למכור את האחזקות אינה מוצדקת.



הרשות השנייה מסרה אתמול בתגובה כי ההחלטה שלפיה על נמרודי למכור את מניותיו נועדה למנוע פגיעה בבעלי מניות אחרים וכי לא מתקיים מו"מ על שינוי ההחלטה. דוברת הרשות אמרה: "אם היתה הרשות מחייבת את מעריב למכור את המניות בטלעד, עשויים היו להיפגע מכך בעלי מניות אחרים במעריב, שאינם מנועים מהחזקה בטלעד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully