וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מראני יפרוש מתפקידו כמנכ"ל משרד האוצר בתום שנת 2003 - ימונה ליו"ר בתי זיקוק

אמיר טייג

27.8.2003 / 12:15

מראני צפוי להיכנס לתפקיד יו"ר בתי הזיקוק במקומו של עובדיה עלי ללא תקופת צינון בתחילת השנה הבאה או לקראת תום השנה הנוכחית



אוהד מראני יפרוש מתפקידו כמנכ"ל משרד האוצר בתום שנת 2003. מראני שוקל בחיוב את הצעת שר האוצר לקבל על עצמו את תפקיד יו"ר בתי זיקוק במקומו של עובדיה עלי.



ממשרד האוצר נמסר כי מראני הודיע לפני מספר חודשים, עם כניסת השר נתניהו למשרד האוצר, כי בכוונתו לסיים את תפקידו ב-1 בינואר 2004 וזאת לאחר העברת התוכנית הכלכלית בכנסת ותום הדיונים על תקציב 2004. שר האוצר קיבל את פנייתו של מראני, והשבוע לאחר שנועץ עם שר התשתיות יוסף פריצקי, הציע את התפקיד למראני. יש לציין כי השבוע נודע כי השר פריצקי אינו מתכוון להאריך את כהונתו של עובדיה עלי כיו"ר בתי הזיקוק.



מראני צפוי להיכנס לתפקיד יו"ר בתי הזיקוק ללא תקופת צינון בתחילת השנה הבאה, או אפילו במהלך השנה הנוכחית.



מראני מונה לתפקיד מנכ"ל האוצר עם כניסתו של השר הקודם, סילבן שלום לתפקיד. כאשר נתניהו החליף את שלום במשרד האוצר, הציע מראני את התפטרותו לנתניהו, אשר הודיע כי אינו מקבל את ההתפטרות לפי שעה, אך רמז כי בכוונתו למנות מנכ"ל חדש תוך מספר חודשים. מאחר שתפתחו יחסי עבודה חיוביים בין נתניהו ובין מראני, נדחתה פרישתו של מראני לתום השנה, עם השלמת המהלכים הכלכליים המשמעותיים שתיכנן נתניהו עם כניסתו לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully