וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לר.ה. טכנולוגיות: תספק שירותי ייצור ל-ADC ישראל בעסקה שהיקפה מוערך ב-10 מיליון דולר לשנה

אלי דניאל

27.8.2003 / 13:37

ההסכם מתייחס לשנה והוא יוארך באופן אוטומטי לתקופות נוספות של שנה; על פי ההסכם קו הייצור של ADC הכולל ייצור והרכבה של כרטיסים אלקטרוניים וארונות תקשורת יועבר בשלמותו לחברה



חברת ר.ה. טכנולוגיות , הנמצאת בשליטת יעקב רוזנברג וגדליה המרמן, הודיעה היום על עסקה חדשה במסגרתה חתמה החברה הבת, ר.ה. אלקטרוניקה, על הסכם לפיו היא תספק ל-ADC ישראל שירותי ייצור במתכונת של מיקור חוץ. היקפה של העסקה מוערך ע"י הנהלת ר.ה. טכנולוגיות בכ-10 מיליון דולר לשנה.



על פי הסכם זה, קו הייצור של ADC הכולל ייצור והרכבה של כרטיסים אלקטרוניים וארונות תקשורת, יועבר בשלמותו לחברה, בעוד שהידע והבקרה התפעולית יישארו בידי ADC. ההסכם בין הצדדים מתייחס לשנה, והוא יוארך באופן אוטומטי בתקופות נוספות בנות שנה כל אחת, אלא אם כן אחד מהצדדים יודיע לצד השני על סיומו.



חברת ADC ישראל מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות גישה רחבות סרט למפעילי שירותי תקשורת ברחבי העולם. ההסכם עליו חתמה חברה זו צפוי לחסוך לה סך של כ-1.5 מיליון דולר בשנה. יצוין כי בשל ההסכם צפויים 25 עובדי מחלקת התפעול של ADC ישראל לעזוב את החברה, אם כי לעובדים אלה ניתנה האפשרות להיקלט לעבודה בר.ה. אלקטרוניקה ובמקומות עבודה נוספים.



ר.ה. טכנולוגיות סיימה את הרבעון השני של שנת 2003 עם רווח נקי של כ- 14.9 מיליון שקל במחזור הכנסות של כ-60.4 מיליון שקל. נציין כי הכנסותיה של החברה בשנת 2002 הסתכמו בכ-264 מיליון שקל, כך שעסקה זו שצפויה להניב הכנסות של 10 מיליון דולר לשנה (כ-45 מיליון שקל) עשויה להשפיע באופן משמעותי על השורה העליונה של ר.ה. טכנולוגיות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully