וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה לישראל הזרימה עוד 5.5 מיליון דולר לחברת PSINET אירופה - בעלת מחזור שנתי של כ-100 מיליון דולר

ערן גבאי

27.8.2003 / 13:32

החברה לישראל מחזיקה כ-33% ממניות החברה, המעניקה שירותי גישה לאינטרנט; השקיעה בה עד היום כ-10 מיליון דולר; בחברה טרם התקיים דיון על רכישה אפשרית של מניות בזק



מאת אלי דניאל וערן גבאי



החברה לישראל מפרסמת היום בדו"חותיה כי העבירה בחודשיים האחרונים כ-5.5 מיליון דולר כהלוואת בעלים לחברת PSINET EUROPE B.V, בה היא מחזיקה כ-33% מהמניות.



עד היום השקיעה החברה לישראל, באמצעות קול 1 השקעות בתקשורת, כ-10 מיליון דולר בחברה, הפועלת בתחום מתן שירותי גישה לאינטרנט לתאגידים ורשתות פרטיות. לחברה, שלה מספר חברות בנות בבעלות מלאה, מחזור שנתי של כ-100 מיליון דולר בשנה. החברה פועלת בכל אירופה ובעיקר באנגליה.



ביוני 2002 רכשה החברה לישראל את החברה מכינוס, על פי שווי של כ-10 מיליון דולר. החברה לישראל רכשה אז 33% מהון המניות של החברה בתמורה לכ-3.6 מיליון יורו. כמו כן, החברה לישראל היתה ערבה להתחייבות החברה בהיקף של כ-500 אלף דולר, והתחייבה ב-2002 להשקעה נוספת של כ-1.5 מיליון יורו בחברה.



מהחברה לישראל נמסר כי הזרמת הלוואת הבעלים בגובה של 5.5 מיליון דולר בוצעה בשל צרכי החברה, וכחלק מהאסטרטגיה של קול 1, במקביל להזרמה נוספת של יתר המשקיעים בחברה - משקיעים ישראלים ואנגלים.



בחברה לישראל ציינו כי הם בוחנים השקעות נוספות בתקשורת, בעיקר באירופה. לגבי שינוי נוהל המכירה של מניות בזק היום, אמרו בחברה לישראל, שהשתתפה בעבר במכרז לרכישת מניות בזק, כי טרם התקיים דיון מחודש בעניין האפשרות לחזור ולהתמודד על רכישת גרעין השליטה החדש של בזק - כ-30%-40% מהמניות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully