וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פידליטי שוב מגדילה חלקה באי.סי.טל: רכשה בחודשיים האחרונים מניות בשווי 1-1.3 מ' ד'

גתית פנקס

27.8.2003 / 13:52

ממסמך הזימון לאסיפת בעלי המניות השנתית עולה כי 8 חודשים אחרי עזיבתו של דוד רובנר את משרת יו"ר אי.סי.טל עדיין אין לה מועמד למלא תפקידו; סמנכ"ל הכספים: אנחנו בוחנים מועמדים



ממסמך הזימון לאסיפת בעלי המניות השנתית של חברת אי.סי.טל הישראלית שהוגש ל-SEC אתמול עולה כי פידליטי, הגוף המוסדי בעל ההחזקה הגדולה ביותר בחברה, ממשיך לרכוש מניות שלה באדיקות. פידליטי מחזיקה נכון לתחילת החודש ב-11.5% ממניות החברה ששוויין הנוכחי הוא 13.4 מיליון דולר. מאז אמצע חודש יוני פידליטי רכשה כ-194.3 אלף מניות של אי.סי.טל בהשקעה המוערכת בכ-1-1.3 מיליון דולר.



אי.סי.טל מתמחה בפתרונות ניטור והבטחת הכנסות עבור רשתות תקשורת ורשויות אוכפות חוק. עוד עולה מהמסמך כי החברה פועלת כבר 8 חודשים ללא יו"ר לאחר עזיבתו של דוד רובנר את התפקיד, והמצב אינו אמור להשתנות בקרוב. אי.סי.טל מתכוונת להאריך באסיפה השנתית שתתקיים בחודש הבא בישראל את כהונתם של הדירקטורים המכהנים שלה, כולל אלה החיצוניים, ואולם לנושא היו"ר אין היא מתייחסת כלל.



"אנחנו מסתכלים על מועמדים פוטנציאליים ומדברים עימם אולם אין משהו קונקרטי על הפרק", אומר אבי גולדשטיין, סמנכ"ל הכספים של החברה. בחודש שעבר אמר רובנר כי עזב את החברה בסוף ינואר מאחר ש"היו לו עיסוקים אחרים" והחברות בדירקטוריון לא היתה בהתאם למה שרצה לעשות. הוא הוסיף, כי אין לעזיבתו קשר לאזהרת הרווח של אי.סי.טל ולהיחלשות עסקיה.



בין הדירקטורים שכהונתם תוארך בשנה נוספת מוזכר גם יהושע פיאסצקי, שעזב את תפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיות של אי.סי.איי באחרונה לטובת קרן ההון סיכון ורטקס כשותף עצמאי. "אומנם פיאסצקי יושב על מקום של ECI בדירקטוריון אולם ככל הידוע לנו הוא יישאר כחבר בדירקטוריון", אומר גולדשטיין.



ל-ECI יש כיום 58.4% ממניות אי.סי.טל. בעלי מניות נוספים באי.סי.טל הם טלרד, המחזיקה ב-8.4% מהחברה כולל אופציות ו-Royce & Associates עם כ-5.4%. מנהלי החברה והדירקטורים שלה הם בעלי כ-4% ממניותיה.



אי.סי.טל אף תבקש מבעלי המניות שלה לאשר הענקת תשלום שנתי בגובה 200 אלף שקל לשנה לכל אחד משני הדירקטורים החיצוניים שלה, גיל אפשטיין ואמילי פורמן - שכר שישולם מראש בכל שנה ולא יוחזר במידה שתופסק העסקתם. יש לציין כי באסיפה יתבקשו בעלי המניות לאשר שתי תוכניות אופציות ל-2003 - עבור עובדים ודירקטורים וכן עבור יועצים חיצוניים ועובדים בחו"ל, בהיקף כולל של 250 אלף דולר.



אי.סי.טל דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 10.1 מיליון דולר ועל הפסד של 13.8 מיליון דולר בהכללת מחיקת מוניטין בגובה 6 מיליון דולר. שווי השוק שלה הוא כ-115 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully