וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סבן מונה ליו"ר הוועדה המפקחת של רשת הטלוויזיה פרוזיבן סאט1

יהודה שויצר

27.8.2003 / 14:08

כן מונו לוועדה אדם צ'סנוף, אריה סבן, רון קינן וינון קרייז; סבן רכש בתחילת החודש את פרוזיבן לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר



איל התקשורת חיים סבן ויד ימינו אדם צ'סנוף יעמדו בראש הוועדה המפקחת של רשת הטלוויזיה פרוזיבן סאט1. הודעה זו הגיעה לאחר שקבוצת סבן קפיטל (SCG) רכשה את השליטה בזכויות ההצבעה של פרוזיבן באמצעות רכישת 36% ממניותיה הרגילות, המעניקות 72% מזכות ההצבעה. ההצעה מעניקה לפרוזיבן שווי של 1.3 מיליארד יורו (1.47 מיליארד דולר).



סבן מונה ליו"ר הוועדה המפקחת וצ'סנוף מונה לסגנו. כן מונו לוועדה אחיו של חיים סבן, אריה סבן, ינון קרייז מסבן קפיטל, יועץ התקשורת רון קינן והוברטוס מאייר-בורקהרדט, ימנהל חברת ההוצאה לאור אקסל ספרינגר.



מוקדם יותר החודש דווח כי קבוצת סבן קפיטל פירסמה הצעת רכש למניות הבכורה של פרוזיבן סאט1, הנסחרות בידי הציבור. ההצעה היתה מחויבת על ידי החוק הגרמני, לאחר שסבן רכש את השליטה בזכויות ההצבעה של פרוזיבן באמצעות רכישת 36% ממניותיה הרגילות. SCG הודיעה כי אין בכוונתה להפוך את מניות הבכורה לרגילות, כפי שקיוו משקיעי פרוזיבן.



SCG, בראשותו של סבן ובהשתתפות חברות ההשקעות ביין קפיטל, הלמן אנד פרידמן, תומאס ה. לי, פרובידנס אקוויטי, קואדראנגל ואלפיין אקוויטי פרטנרס, רכשה את השליטה בפרוזיבן מידי קירש מדיה פושטת הרגל. פרטיה הפיננסיים של הרכישה צפויים להתפרסם השבוע, ולפי ההערכות שילם הקונסורציום 7.5 יורו לכל מניה רגילה הנושאת זכות הצבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully