וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Sovintel החלה ביישום פתרונות אלווריון אצל חברת Bee-Line המפעילה רשת GSM ברוסיה

גתית פנקס

27.8.2003 / 14:33

Bee-Line, מותג של VimpleCom, תעשה שימוש בשירותיה של אלווריון כאלטרנטיווה לפתרונות נקודה לנקודה באיזור סנט פטרסבורג, שם בסיס המנויים שלה הוא כ-2.2 מיליון



חברת אלווריון הישראלית המתמחה בפתרונות גישה לתקשורת אלחוטית רחבת פס (BWA), הודיעה היום כי חברת EDN Sovintel, ספקית שירותי טלקום אלטרנטיווית גדולה ברוסיה, החלה ביישום פתרונותיה של אלווריון אצל חברת Bee-Line, המפעילה רשת GSM במדינה.



Sovintel תיישם אצל Bee-Line שהיא מותג השייך ל-VimpelCom את פתרון ה-WALKair של אלווריון, פתרון הזנה סלולרית מנקודה אחת לנקודות רבות בסנט פטרסבורג שברוסיה. Sovintel נמצאת בבעלות מלאה של גולדן טלקום הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 850 מיליון דולר. היא מספקת שירותי קול, נתונים ווידאו מתקדמים כמו גם שירותי גישה לאינטרנט ללקוחות עסקיים ופרטיים במוסקבה וסנט פטרסבורג. לחברה רישיון לתדר של 10.5 GHz באיזור סנט פטרסבורג ורשיון לתדר של 3.5 GHz במוסקווה.







Bee-Line תעשה שימוש בשירותיה של אלווריון כאלטרנטיווה לפתרונות נקודה לנקודה באיזור סנט פטרסבורג, שם בסיס המנויים שלה הוא כ-2.2 מיליון. ככלל, ל-VimpelCom 6.2 מיליון מנויים לשירותיה ורשיונות לכיסוי 94% מאוכלוסיית המדינה (137 מיליון תושבים).



שווי השוק של אלווריון הוא 280 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק ותל אביב. החברה דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 31 מיליון דולר והפסד תפעולי של 6.9 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully