וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי-סופט חתמה על עסקות במאות אלפי דולרים לאספקת פלטפורמות לניהול רשתות עם ענקיות תקשורת מגרמניה ומארה"ב

אלי דניאל

27.8.2003 / 15:43

כך נודע ל-TheMarker; עסקה אחת נחתמה עם Cingular Wireless - המיזם המשותף של SBC ו-Bell South האמריקאיות; העסקה השנייה בהיקף של כ-500 אלף דולר נחתמה עם דויטשה טלקום; טי-סופט נמצאת בבעלות פורמולה ויז'ן



חברת טי-סופט הישראלית, אשר נמצאת בבעלותה המלאה של פורמולה ויז'ן ועוסקת בפיתוח ובשיווק ערכות כלים לניתוח תנועות תקשורת נתונים עבור חברות טלקומוניקציה, חתמה לאחרונה על שתי עסקות חדשות בהיקף של כמה מאות אלפי דולרים, כל אחת, כך נודע ל-TheMarker.



העסקה הראשונה נחתמה עם Cingular Wireless - המיזם המשותף של שתי ענקיות התקשורת האמריקאיות SBC ו-Bell South. במסגרת עסקה זו נמכרה למיזם המשותף פלטפורמה, שנועדה לבחון את ביצועי רשת ה-ATM ואת ניהול הביצועים של רשת זו. עסקה זו, אשר היקפה נאמד בכמה מאות אלפי דולרים, אמורה לשפר את מיצובה של החברה בשוק הצפון-אמריקאי, והיא עשויה לפתוח פתח לעסקות נוספות עם לקוח זה.



העסקה השנייה, אשר היקפה נאמד בכ-500 אלף דולר, נחתמה עם חברת התקשורת הגרמנית - Deutsche Telecom. במסגרת עסקה זו רכשה החברה הגרמנית פלטפורמה, אשר תסייע לה בניהול התנועה על רשת ה-TDM אשר משרתת את כל גרמניה. המוצרים הללו נמכרו לדויטשה טלקום לאחר שבוצע ניסוי שדה שארך יותר משנתיים.



כמו כן, בימים אלה מנהלת החברה ניסוי שדה אצל חברת T-Mobile - חברת הסלולר הנמנית על קבוצת דויטשה טלקום. הניסוי, אשר צפוי להסתיים בקרוב בהצלחה, עשוי להניב לחברה הזמנה נוספת.



נציין כי עד לשלהי שנת 2002, השליטה בטי-סופט היתה משותפת לפורמולה ויז'ן, קבוצת ורבורג-פינקוס ואי.סי.איי טלקום . במהלך חודש דצמבר האחרון רכשה פורמולה ויז'ן את יתרת מניותיה של טי סופט (54% מהון המניות) בתמורה לכ-1.4 מיליון שקל. טי-סופט סיימה את שנת 2002 עם הפסד (לאחר מס) בסך של כ-7.5 מיליון שקל, ועל פי התחזיות, היא עשויה לסיים את השנה הנוכחית באיזון תפעולי במחזור הכנסות של כ-2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully