וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחר תנודתי בוול סטריט - מניות השבבים מובילות את המגמה החיובית במניות הטכנולוגיה

יהודה שויצר

27.8.2003 / 23:08

AMD יורדת ב-1%; מוטורולה יורדת ב-1.7% לאחר שמורגן סטנלי הוריד המלצתו לחברה; רשת חנויות הכלבו סירס עולה ב-2%



מסחר תנודתי, עם נטייה לירידות קלות, נרשם בבורסות וול סטריט. במניות השבבים נרשמת מגמה מעורבת ומדד מניות השבבים עולה בשיעור קל של 0.4%. היום לא צפויים להתפרסם דו"חות מקרו או תוצאות של חברות שעלולים להשפיע על מהלך המסחר.



קרן המטבע הבינ"ל (IMF) הזהירה כי הדולר עלול לסבול מפיחות בגלל הגירעון במאזן התשלומים של ארה"ב. האזהרה נחשפה על ידי סוכנות רויטרס, על פי טיוטת דו"ח שהשיגה. הקרן נוזפת בממשלת ארה"ב על "הנחות אופטימיות מדי" בתחזית התקציב שלה. הדולר ירד מול היורו בכ-3% מתחילת השנה, לאחר שרשם בשלושת החודשים האחרונים התאוששות עזה של קרוב ל-9%. תחזית של קרן המטבע צופה כי הגירעון התקציבי הצפוי של ארה"ב צפוי להגיע השנה ל-6.1% מהתמ"ג, שיעור גבוה מהממוצעים ההיסטוריים של ארה"ב.



חברת מחקרי השוק גרטנר צופה כי תעשיית המוליכים למחצה העולמית תציג בשנת 2003 צמיחה של 11%, לעומת השנה הקודמת עם מכירות בהיקף כולל של 173 מיליארד דולר. על רקע דו"ח משופר זה עולה מדד השבבים ב-0.4%.



AMD יורדת ב-1%; אפלייד מטריאלס מתחזקת ב-0.7%.



אינטל הודיעה על הגדלת השקעותיה בסין. יצרנית השבבים תקים מפעל במחוז סצ'ואן בהשקעה של 375 מיליון דולר. מנית החברה יורדות במחצית האחוז.



מוטורולה יורדת ב-1.7% לאחר שמורגן סטנלי הוריד המלצתו לחברה לדרגת "משקל שווה", מדרגת "משקל יתר" .



חברת האנרגיה אקסון מוביל עולה ב-0.8% לאחר שבנק אוף אמריקה העלה המלצתו למנייתה לדרגת "קנייה" מדרגת "ניטרלי".



רשת חנויות הכלבו סירס (סימול S ) מסרה כי מכירות חודש אוגוסט בחנויותיה עומדים להיות טובים מהצפוי. מניות החברה עולות בכ-2%.



סוכנות דירוג האשראי מודי'ס הודיעה לשרינג פלאו (סימול SGP) כי היא שוקלת להוריד את דירוג האשראי של החברה על רקע ירידה בתזרים המזומנים- שתהיה חדה מתחזיות סוכנות הדירוג. מניות החברה יורדות בכ-0.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully