וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה בתקציב ויסוצקי

איילה צורף

27.8.2003 / 17:22

כך נודע ל-TheMarker; על התקציב התמודדו גם גיתם BBDO, ראובני-פרידן IPG, גלר-נסיס ויהושע TBWA; ב-12 השנים האחרונות טיפל מק'אן אריקסון בתקציב



משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY זכה בתקציב ויסוצקי הנאמד במיליון דולר בשנה - כך נודע לTheMarker. על התקציב התמודדו גם גיתם BBDO, ראובני-פרידן IPG - שניהם טיפלו לחודשים אחדים בשנים החולפות בחלק מהתקציב - גלר-נסיס ויהושע TBWA..
אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY מטפל כיום גם בתקציב המותג רג'ואן השייך לויסוצקי.



כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, בתום 12 שנה בהן טיפל מק'אן אריקסון בתקציב ויסוצקי, בהיקף של כמיליון דולר, החליטה החברה להוציאו למכרז. בשנים החולפות הגדילה החברה באופן משמעותי את תקציב הפרסום, ועיקר פעילות הפרסום שלה מתבצע בחודשים נובמבר-ינואר, שבהם היא מבצעת מסעות פרסום תדמיתיים.



מניתוח הנתונים במערכת יפעת בקרת פרסום עולה כי בכל שנה מקצה החברה סכום נמוך יחסית לפרסום במהלך השנה, ומשקיעה את עיקר התקציב (כ-80% ממנו) בשלושת חודשי החורף. במחירי מחירון, ב-2002 פירסמה ויסוצקי בהיקף של 2.2 מיליון דולר, כמיליון דולר במונחים ריאליים.
מנתונים שמסרה ויסוצקי עולה כי שוק התה מתחלק לארבע קטגוריות עיקריות: תה שחור (46%), חליטות צמחים ופירות (32%), תה ירוק (16%) ותה פונקציונלי (6%) המסייע להרזיה וכו'. נתח השוק של ויסוצקי הוא כ-75%. חברת תה ערבה היא השחקנית השנייה בגודלה בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully