וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן קיבוץ עמיר המליץ לבנקים על סנו לרכישת מפעל טפנוקים; הבנקים נוטים לקבל ההמלצה

איילה צורף

27.8.2003 / 17:27

סנו מועדפת בשל איתנותה הפיננסית ביחס למציעות האחרות; גוטסמן: "אני מעריך כי כבר בימים הקרובים נקבל את תשובתם של הבנקים לגבי ההמלצה"



נאמן קיבוץ עמיר, אורן גוטסמן, המליץ אמש לבנקים, הנושים העיקריים של מפעל מוצרי נייר עמיר, יצרן החיתולים החד פעמיים, לקבל את הצעתה של סנו לרכישת פעילות המפעל ? כך אומר ל-TheMarker מקורב לנאמן.



הגורם הוסיף כי הבנקים הביעו שביעות רצון יחסית מההצעה של סנו, וכי הם נוטים לקבל אותה. הצעתה של סנו אינה גבוהה באופן משמעותי מהצעות אחרות שהוגשו, אך בשל איתנותה היחסית של סנו אל מול החברות האחרות שהגישו הצעה, העדיף אותה הנאמן על פני ההצעות האחרות.



גוטסמן סירב להתייחס לשאלה על מי המליץ בפני הבנקים. "העברנו את כל ההצעות שקיבלנו, בתוספת המלצה על אחת המציעות. אני מעריך כי כבר בימים הקרובים נקבל את תשובתם של הבנקים לגבי ההמלצה".



הקבוצות הנוספות שהגישו הצעות לרכישת המפעל, המייצר חיתולים חד פעמיים לתינוקות תחת המותג טפנוקים, חיתולים לתינוקות במותג פרטי וחיתולים למבוגרים הן: חברת די.פי.אל מקיסריה, חברה לייצור מגבונים לחים בבעלות משפחת אדיב; קבוצת ביחד, המנהלת רשת בתי אבות בראשות אריה וינטראוב; קבוצת רוכשים נוספת המיוצגת בידי עו"ד עופר שרגיל; וניסן תעשיות רפואיות.



ככל הנראה, הצעתה של סנו דומה להצעות אחרות שהוגשו, הן במתכונתה וברמתה הכספית, ועיקרה: הפעלת המפעל במתכונתו הנוכחית לתקופת ביניים, באמצעות הון חוזר, ובהמשך תשקול סנו האם ובאיזה מתכונת לרכוש את המפעל.



במידה ותרכוש את המפעל, עומדות בפני סנו שתי אפשרויות: להמשיך לשווק את שם המותג טפנוקים או למחוק אותו מהשוק. ככל הנראה, העדפתה של סנו בשלב זה היא למחוק את המותג מהשוק, בעיקר לאור העלויות הגבוהות הנלוות לתמיכה שיווקית-פרסומית במותג חלש, שמחזיק נתח שוק של אחוזים בודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully