וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה תדיח את נוקיה במכרז מערכות הקשר לאבטחה לאולימפיאדה: תחתום על חוזה בכ-255 מיליון דולר בתוך ימים

ערן גבאי

27.8.2003 / 18:24

כך נודע ל-TheMarker; לפני חודשיים נמסר שנוקיה תזכה במכרז; את המכרז ניהל אחד הסניפים האירופיים של מוטורולה, למרות שמוטורולה ישראל היא שממונה על איזור יוון



מוטורולה צפויה לחתום בתוך ימים על חוזה לשיווק ומכירת מערכות קשר מסוג טטרה לגורמי הביטחון היוונים לקראת אולימפיאדת אתונה באוגוסט 2004 במכרז שהיקפו מוערך בכ-255 מיליון דולר, על חשבון נוקיה, כך נודע ל-TheMarker.



לפני כחודשיים התקיים מכרז ביוון למערכת הקשר של האולימפיאדה, שבסופו הוחלט שנוקיה תספק את מערכות הקשר לגורמי האבטחה באירוע הספורט מספר אחת בעולם.



מוטורולה העולמית ספגה אז מכה קשה מאוד מתוצאות המכרז, שכן מאז ומעולם היא סיפקה את מערכות הקשר לכל האולימפיאדות.



כעת נודע כי את המכרז ניהל אחד הסניפים האירופיים של מוטורולה, למרות שמוטורולה ישראל היא שממונה מטעם החברה העולמית על איזור יוון. בשבועות האחרונים ניהלה מוטורולה מגעים מחודשים עם היוונים, והצליחה להפוך את הקערה על פיה על חשבון נוקיה.



יותר מ-45 אלף אנשי אבטחה יפעלו במסגרת תקופת המשחקים באתונה, פי שלושה ממספר אנשי האבטחה שפעלו במהלך משחקי האולימפיאדה בסידני. בהשפעת פיגוע הטרור במגדלי התאומים ב-11 בספטמבר 2001, הוחלט על הגדלה משמעותית בתקציב האבטחה של המשחקים האולימפיים, שעשוי להגיע לכ-600 מיליון דולר. מערכות הטטרה של מוטורולה אמורות להיות מושקות באפריל 2004.



ממוטורולה ישראל נמסר כי החברה לא מעוניינת להתייחס לידיעה בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully