וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר היציג ירד ל-4.467 שקלים

אמיר טייג

28.8.2003 / 16:25

היורו היציג ירד ב-1.1% ל-4.834 שקלים. בנק גדול: הדולר יבחן בימים הקרובים את רמת ה-4.49 שקלים


שערו היציג של הדולר נקבע היום בירידה של 0.11% על רמה של 4.467 שקלים. לעומת הרמה בה נסחר הדולר בתום המסחר אמש, רשם הדולר היציג עלייה של 0.3%. שערו היציג של היורו רשם ירידה חדה יחסית של 1.1% לרמה של 4.834 שקלים, וזאת לאחר שרשם אתמול עלייה חדה של מעל 1%.

לאחר קביעת היציג רושם הדולר יציבות על רמה של 4.466 שקלים, ואילו היורו עולה ב-0.11% לרמה של 4.839 שקלים.

מחדר העסקות של בנק גדול נמסר כי גופים עסקיים רבים מנצלים את הרמות הנמוכות אליהן הגיע הדולר בימים האחרונים, ומבצעים רכישות של דולרים. להערכת אחד הסוחרים, הגופים העסקיים המקומיים החלו לרכוש דולרים מרמה של 4.462 שקלים. להערכתו, הירידות הקלות בדולר שנרשמו בימים האחרונים נגרמו בעיקר על ידי מכירות של זרים, אשר קיבלו בחיוב את הצהרותיו של ערפאת לגבי חידוש הפסקת האש. הסוחר מציין כי המקומיים קיבלו הצהרות אלו בספקנות יתר, ולפיכך ינצלו את הירידות לבצע רכישות של דולרים.

להערכת הסוחר, סוחרי המט"ח הזרים שוקלים את עמדתם בשוק המט"ח בעיקר על סמך ההתפתחויות בתחום המדיני, ופחות על סמך ההתפתחויות הכלכליות. מאחר שלא צפויה התקדמות מהותית בתחום המדיני בימים הקרובים, מעריך הסוחר כי המגמה הכללית בימים הקרובים תמשיך להיות מגמה של התחזקות הדולר, וכי המטבע האמריקאי עשוי לבחון בימים הקרובים את רמת ה-4.49 שקלים, רמת התמיכה הנוכחית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully