וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 133% ברווחי אקסלנס; שיפור משמעותי בהכנסות מניהול תיקי לקוחות

ניצן כהן

28.8.2003 / 9:37

רווחי החברה ברבעון החולף הסתכמו ב-4.3 מיליון שקל; רוני בירם: התוצאות ברבעון החולף משקפות רמת פעילות גבוהה



בית ההשקעות אקסלנס סיים את הרבעון השני של השנה עם רווחים של 4.3 מיליון שקל, עלייה של 133% לעומת הרווחים ברבעון המקביל אשתקד - שהסתכמו ב-1.8 מיליון שקל. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו רווחי החברה ב-8.5 מיליון שקל לעומת 4.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



עיקר השיפור בתוצאות של החברה הוא בהכנסות מניהול תיקי לקוחות שמשקפים את העלייה בפעילות של הציבור בשווקים הפיננסיים ואת העלייה בשימוש שעושה הציבור בשירותי מנהלי התיקים. ברבעון השני של השנה כמעט והוכפלו ההכנסות מניהול תיקי הלקוחות, קרנות הנאמנות ושירותי המט"ח באקסלנס, הכנסות שהסתכמו ב-16.7 מיליון שקל לעומת 8.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסות החברה מניהול תיקי לקוחות, קרנות הנאמנות ושירותי המט"ח ב-29.7 מיליון שקל, עלייה של 120% לעומת ההכנסות מסעיף זה במחצית הראשונה של 2002 שהסתכמו ב-13.5 מיליון שקל.



ירידה של 27% רשמה החברה ברווחים מהשקעות בני"ע, רווחים שהסתכמו ב-5.1 מיליון שקל לעומת 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו רווחים מסעיף זה ב-15.3 מיליון שקל, ירידה של 10% לעומת הרווחים בתקופה המקבילה אשתקד שהסתכמו ב-17 מיליון שקל.



העלייה במודעות בקרב הציבור לקופות הגמל החוץ בנקאיות הביאה את אקסלנס להציג הכנסות מניהול הקופות של 939 אלף שקל לעומת 515 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסות החברה מניהול קופות הגמל ב-1.6 מיליון שקל, עלייה של 86% לעומת ההכנסות מניהול הקופות במחצית הראשונה של 2002 שהסתכמו ב-884 אלף שקל.



שירותי החיתום של החברה הניבו לה ברבעון החולף הכנסות של 109 אלף שקל בלבד לעומת כ-600 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.



בחודש שעבר השלימה אקסלנס את רכישת השליטה בבית ההשקעות נשואה זנקס ב-17 מיליון שקל. גיל דוייטש, מנכ"ל אקסלנס, אמר עם פרסום הדו"חות הכספיים של החברה, כי צירופה של נשואה זנקס לחברה תהווה פעילות משלימה לפעילות הקיימת בקבוצה. לאחר השלמת הרכישה תייצג החברה המאוחדת מספר גופים פיננסיים בינלאומיים ובהם: אינווסקו, בנק רוטשילד, COMMERZBANK, ופייפר ג'פרי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully