וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוויטי וואן הגדילה את היקף הדיווידנד הרבעוני ל-17 מיליון דולר; גזית גלוב תקבל כ-7.5 מיליון דולר

גתית פנקס

28.8.2003 / 10:31

חיים כצמן יוכל לקבל כ-300 אלף דולר; הדיווידנד למניה אמור היה להיות 27 סנט והחברה הגדילה היקפו בסנט; הדיווידנד ישולם ב-30 בספטמבר



חברת הנדל"ן המניב אקוויטי 1 , הנשלטת על ידי גזית גלוב שבבעלות חיים כצמן, החליטה להגדיל את הדיווידנד הרבעוני שלה בסנט בודד ל-28 סנט למניה, כך שכעת היקף החלוקה הכולל יהיה 17 מיליון דולר. גזית גלוב, המחזיקה בכ-44% ממניותיה של אקוויטי תקבל 7.4 מיליון דולר כתוצאה מחלוקת הדיווידנד. כצמן, המחזיק באופן אישי בכ-1.8% ממניות החברה כולל אופציות בנות מימוש מיידי, יהיה זכאי באופן תיאורטי לדיווידנד של כ-300 אלף דולר.



הדיווידנד ישולם ב-30 בספטמבר והיום הקובע להחזקת המניות הוא ה-15 בספטמבר. אקוויטי וואן דיווחה באחרונה על רווח נקי של 16.4 מיליון דולר ברבעון השני ועל הכנסות של 49.5 מיליון דולר. כחברת נדל"ן מניב, מעניין לבדוק אצלה את הפרמטר של ה-FFO, סך התזרים מפעולות למניה הכולל את רווחי החברה ומנטרל הכנסות והוצאות חד פעמיות בתוספת פחת למניה. וכך, ה-FFO הסתכם ברבעון השני ב-22.4 מיליון דולר - כפול מהרבעון המקביל. השיפור בחברה נבע בעיקר כתוצאה מרכישת חברת IRT שאף היא חברת נדל"ן, ברבעון הראשון של השנה.



אקוויטי וואן נושקת כיום לשיא בבורסת ניו יורק, עם שווי שוק של כ-1.1 מיליארד דולר. מאז תחילת השנה נהנתה החברה מעלייה של 32% במנייתה (בהכללת השפעת הדיווידנד של הרבעון הראשון) - עלייה חדה יחסית לחברות נדל"ן מניב אחרות.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully