וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דש ני"ע: רווחים מהשקעות בחשבון הנוסטרו הביאו את החברה לרווח רבעוני נקי של 4.8 מיליון שקל

ניצן כהן

28.8.2003 / 12:16

הרווחים בחשבון הנוסטרו הסתכמו ב-4.9 מיליון שקל; ביתר סעיפי דו"ח הרווח והפסד שמרה החברה על יציבות



דש ניירות ערך סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווחים של 4.8 מיליון שקל לעומת הפסדים של 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הרווחים ב-5.8 מיליון שקל לעומת הפסדים של 119 אלף שקל במחצית הראשונה של 2002.



ברוב סעיפי דו"ח הרווח והפסד של החברה, שמרה דש ני"ע על יציבות, כשהרווחים הגבוהים שנבעו מהשקעות בחשבון הנוסטרו ורווחי החברות הבנות היו הגורמים שמשכו את החברה לרווחים הרבעוניים. בשוק ההון מציינים הבוקר שמדובר בדו"חות "פושרים". להערכתם, החברה היתה אמורה להציג רווחים גבוהים יותר על רקע העליות בשווקים הפיננסיים והפעילות של החברות המתחרות.



הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השני של השנה ב-7.4 מיליון שקל לעומת 6.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מניהול תיקי לקוחות הסתכמו ב-2.9 מיליון שקל - ללא שינוי לעומת ההכנסות מסעיף זה ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ההכנסות מניהול תיקי לקוחות ב-5.5 מיליון שקל, ירידה של 15% לעומת ההכנסות מדמי הניהול במחצית הראשונה של 2002.



הרווחים מהשקעות בחשבון הנוסטרו הניבו לחברה ברבעון החולף רווחים של 4.9 מיליון שקל לעומת הפסדים של 3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הניב חשבון הנוסטרו רווחים של 6.2 מיליון שקל לעומת הפסדים של 2.4 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully