וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג"ח הדס מרכזת מחזור של 12 מיליון שקל ביומה הראשון למסחר

ניצן כהן

28.8.2003 / 13:31

המכשיר הפיננסי מעניק הצמדה מלאה לדולר הרציף; המרווחים בין שערי הקנייה ומכירה "צפופים", ומשקפים את הציטוטים של הדולר הרציף



אג"ח הדס מרכזת עניין בקרב הפעילים בשוק ההון התל אביבי ביומה הראשון למסחר. האג"ח מרכזת בשעות הצהריים מחזור של 12 מיליון שקל, כשהמרווחים בין שערי הקנייה למכירה המשתקפים מהמסחר באיגרת החוב קטנים מאוד ומשקפים את ציטוטי הדולר הרציף. בשעות הצהריים מוזרמים לאיגרת החוב ביקושים לפי שער של 4.47 שקלים לדולר והיצעים לפי שער של 4.472 שקלים לדולר.



החברות שיזמו את פיתוח איגרת החוב הן פועלים אי.בי.אי ופיא פיננסים.



פעילים בשוק מציינים כי מדובר בהשקה מוצלחת של המכשיר הפיננסי, המספק הצמדה מלאה לדולר הרציף, כשלפי תנאי האג"ח יכולים המשקיעים להמיר את האג"ח למזומנים בכל יום. בשוק מציינים כי המרווחים הנמוכים בין שערי הקנייה למכירה באג"ח והמחזורים הגבוהים ביום המסחר הראשון שלו בבורסה מהווים גורם ממריץ לשכלול שוק ההון. "ההצלחה של הדס, אם תימשך לאורך זמן, תעודד את בתי ההשקעות לפתח מכשירים פיננסיים מתקדמים שיהוו חלופות נזילות לקרנות הנאמנות ולפקדונות היומיים", אמר פעיל בשוק ההון.



איגרת החוב הדס הונפקה ביום שני האחרון. במסגרת ההנפקה הוזרמו ביקושים של כ-800 מיליון שקל, כש-300 מיליון שקל הוזרמו מהציבור ויתרת הביקושים הוזרמה מחברה בת של פועלים אי.בי.אי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully