וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתור: הפסד נקי של 1.6 מיליון ברבעון השני

הרצל לקס

28.8.2003 / 14:10

ההכנסות צמחו ב-240% ל-135.2 מיליון שקל בשל הכללת יוניטל, שמתמקדת בארגון ומכירת טיסות שכר, לראשונה בדיווח. בנטרול הכללה זו ירדו ההכנסות ב-4% לעומת הרבעון המקביל

נתור , איחוד סוכני הנסיעות שבשליטת קבוצת גנדן השקעות, מדווחת היום על הפסד נקי של 1.6 מיליון שקל ברבעון השני של 2003. לראשונה נכללים בדו"חות נתור גם תוצאותיה של חברת יוניטל, המארגנת ומבצעת טיסות שכר ונופשונים באמצעות מטוסים חכורים, שהשליטה בה נרכשה בסוף שנה שעברה.

הכנסות החברה משירותי תיירות הגיעו לסך של 135.2 מיליון שקל, גידול של 240% בהשוואה לרבעון המקביל שנבע מהכללת הכנסות יוניטל לראשונה בדיווח. בנטרול הכללת יוניטל קטנו ההכנסות בשיעור של כ-4% בהשוואה לרבעון השני ב-2002. סה"כ תרמה יוניטל לנתור הפסד של כ-1.4 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה.

הרווח הגולמי של החברה הגיע ל-10.2 מיליון שקל, ושיעורו מסך ההכנסות ירד ל-7.5% מול שיעור של כ-12% ברבעון המקביל. החברה הסבירה את השחיקה ברווחיות בשינוי בתמהיל ההכנסות, שהתבטא בירידת משקל הטיולים המאורגנים ששיעור הרווחיות בהם גדול יחסית, אל מול עלייה במשקל טיסות השכר לרמה של 66% מכלל הכנסות הקבוצה, תחום בו שיעור הרווחיות נמוך יותר.

להפסדי החברה תרמו גם הוצאות המימון שהסתכמו בכמיליון שקל בהשוואה להכנסות מימון נטו ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully