וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאר השקעות: ההפסד הנקי ברבעון זינק בכ-90% ל-22.9 מיליון שקל

הרצל לקס

28.8.2003 / 14:52

כמעט כל החברות בקבוצה רשמו הפסדים: קונרס הפסידה 9.5 מיליון שקל, אופיר החזקות הפסידה 4.3 מיליון שקל והפסדי פולאר נדל"ן האמירו ל-13 מיליון שקל; רק פולאר תקשורת רשמה רווח - בסך 6.8 מיליון שקל

פולאר השקעות , חברת האחזקות של שרם-פודים-קלנר, אחת מחברות ההשקעה הגדולות במשק, ממשיכה לרשום הפסדים כמעט לכל רוחב תחומי פעילותה. הפסדים אלו הסתכמו ברבעון בסך של 22.9 מיליון שקל - גידול של 90% לעומת הרבעון המקביל.

קונרס, החברה הבת של פולאר בתחום הטכנולוגיה, המחזיקה בנייס (3.8%) ובניפסון (80%) רשמה הכנסות של כ-60 מיליון שקל ברבעון, בעיקר בזכות פעילות ניפסון הצרפתית, העוסקת בייצור מדפסות דיגטליות. יחד עם זאת, הוצאות מימון כבדות ומחיקת השקעות קונרס בחברות מוחזקות גרמו להפסד נקי של 9.5 מיליון שקל ברבעון.

פולאר נדל"ן, זרוע הנדל"ן של פולאר, הגדילה את הכנסותיה הרבעוניות בכ-65% לרמה של כ-31 מיליון שקל, בעיקר בזכות ההכנסות מפרויקט הולילנד בירושלים, אולם זינוק חד בהוצאות המימון שלה שחק את ההכנסות עד להפסד נקי של כ-13 מיליון שקל.

חברת האחזקות בענף הנדל"ן המניב אופיר אחזקות רשמה הפסד נקי של 4.3 מיליון שקל, ופולאר תשתיות תרמה הפסד של 1.5 מיליון שקל.

פולאר תקשורת היתה החברה הבת היחידה שרשמה רווח ברבעון, בגובה 6.8 מיליון שקל. עיקר הרווח נבע ממכירת אחזקות החברה בפרטנר, שהניבו תמורה של 4.4 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully