וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיות מלח מצמצמת החוב ללאומי: מכרה לגנדן הולדינגס מניות הפועלים תמורת כ-27 מיליון שקל

אלי דניאל

28.8.2003 / 15:49

התמורה ממכירת 0.18% ממניות הפועלים הועברה ללאומי על חשבון הריבית שנצברה בגין אשראי של כ-1.5 מיליארד שקל אותו העמיד הבנק בספטמבר 1997 לרכישת מניות הפועלים



חברת תעשיות מלח ממשיכה להקטין את היקף חובותיה לבנק לאומי , לאחר שהבוקר היא מכרה לגנדן הולדינגס שבשליטת נוחי דנקנר ובני משפחתו כ-2.24 מיליון מניות בנק הפועלים המהוות 0.18% מהונו, בתמורה לכ-27 מיליון שקל. התמורה בגין המניות שנמכרו הועברה לבנק לאומי בהתאם להסכמה אליה הגיעו מלח והבנק בנוגע לפירעון של כ-90 מיליון שקל בגין הריבית שנצברה על האשראי בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל, אותו נתן הבנק לחברה בספטמבר 1997 עבור רכישת מניות בנק הפועלים.



המכירה הנוכחית מתווספת למכירה קודמת אשר בוצעה לפני שלושה שבועות, ובמסגרתה מכרה מלח לגנדן חבילה של כ-1.8 מיליון מניות הפועלים המהוות 0.14% מהון המניות של הבנק, בתמורה לכ-21.8 מיליון שקל. גם תמורת העסקה הקודמת הועברה לבנק לאומי על חשבון תשלומי הריבית של מלח.



עד כה פרעה מלח סכום בהיקף של כ-79.5 מיליון שקל מתוך ההתחייבות לפירעון של 90 מיליון שקל, כאשר את היתרה היא אמורה לפרוע עד ליום הראשון הקרוב מתוך מקורותיה העצמיים.



בעקבות המכירה הנוכחית מחזיקה תעשיות מלח ב-11.31% מהון המניות של בנק הפועלים. על פי ההסכם בין מלח ובין גנדן הולדינגס, אמורה מלח למכור לגנדן 1.61% נוספים ממניות הפועלים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully