וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל אביטל ימונה ליו"ר המשביר לצרכן

עינב בן יהודה

28.8.2003 / 10:22

אביטל שימש עד לאחרונה כיו"ר קרן הפנסיה מבטחים ונאלץ לעזוב את התפקיד עם מינוי המנהלים המורשים לקרנות הפנסיה הוותיקות בעקבות הרפורמה בפנסיה



שמואל אביטל ימונה ליו"ר המשביר לצרכן החדש. אביטל שימש עד לאחרונה כיו"ר קרן הפנסיה מבטחים ונאלץ לעזוב תפקידו זה עם מינוי המנהלים המורשים לקרנות הפנסיה הוותיקות בעקבות הרפורמה בפנסיה.



אביטל שכיהן בעבר כגזבר ההסתדרות וכשר בלי תיק לעניינים חברתיים, המשיך לשמש כיועץ במבטחים לאחר פרישתו. לאחרונה פורסם כי אביטל וציפי סמט, לשעבר הממונה על שוק ההון במשרד האוצר, הם שניים מהמועמדים לכהן כחברים במינהלות שיוקמו בקרנות הפנסיה הוותיקות. אביטל מועמד לכהן באחת המינהלות כנציג העמיתים.



לפני מספר חודשים הודיעה רשת המשביר לצרכן על מספר מינויים בכירים, ביניהם מיכה קורמן לתפקיד המשנה למנכ"ל, ומינויו של דני סיני לסמנכ"ל שיווק וסניפים. אז נמסר מהרשת כי תפקיד המנכ"ל יאויש רק לאחר הצטרפותו של משקיע אסטרטגי.



רמי שביט, הבעלים של הרשת, מנהל זה תקופה לא קצרה מגעים עם המשקיע האמריקאי, המיליארדר ג'יי שוטנשטיין, בעליה של רשת בתי כלבו בארה"ב, על מנת שיכנס כמשקיע במשביר לצרכן, אך עדיין לא נחתם הסכם בין הצדדים, לדברי שביט, ההסכם צפוי להיחתם רק לקראת סוף 2003

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully