וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירס תשווק מכשירים סלולריים המצוידים במערכת איתור לווייני

הדר חורש

29.8.2003 / 12:28

הטלפונים מיועדים בעיקר לשימוש מסחרי, ובמיוחד לצרכי שליטה בציי רכב וכוח אדם הפועלים בשטח; הם עשויים לשמש גם לצרכים פרטיים, כגון אמצעי עזר למטיילים או למתן שירותים המבוססים על מיקום



מירס תתחיל לשווק למנוייה טלפונים סלולריים המצוידים במערכת איתור לווייני (GPS). המערכת מאפשרת לאתר את מחזיק המכשיר בדיוק של מטר אחד, בכל נקודה על פני כדור הארץ, ובתנאי שהמכשיר גלוי לשמים. הטלפונים מיועדים בעיקר לשימוש מסחרי, ובמיוחד לצרכי שליטה בציי רכב וכוח אדם הפועלים בשטח. הם עשויים לשמש גם לצרכים פרטיים, כגון אמצעי עזר למטיילים או למתן שירותים המבוססים על מיקום.



איתור באמצעות הרשת הסלולרית אינו יעיל מכיוון שהוא תלוי בצפיפות האנטנות בהם נמצא המנוי. אמנם, באזורים עירוניים צפופים הצליחו חברות הסלולר לאתר את המנוי בדיוק גבוה יחסית, אך באזורים נידחים יורדת רמת הדיוק עד למאות מטרים ואף קילומטרים - רמה שאינה מאפשרת לאתר מטייל שנפצע בעת טיול.



חברת מירס מתמחה בשירותי תקשורת סלולרית ותקשורת אלחוטית "ווקי טוקי" לשוק העסקי. היא נשלטת על ידי מוטורולה (67%) ואמפל (33%). לחברה כ-260 אלף מנויים, מתוכם כ-210 אלף בשוק העסקי וכ-50 אלף משקי בית. מחזור הכנסותיה של החברה הוא כ-700 מיליון שקל בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully