וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AIG: ירידה בהיקף גניבות הרכב שיפרה התוצאות

ניצן כהן

31.8.2003 / 11:31

הרווח עלה ל-10.7 מיליון שקל לעומת 500 אלף שקל ברבעון המקביל. רוב חברות הביטוח דיווחו על עלייה בגניבות הרכב ורוצות להעלות מחירים. המנכ"לית: שיפור בהכנסות מהשקעות

בניגוד לדיווחים של חברות הביטוח, AIG ישראל מדווחת על ירידה בהיקף גניבות כלי הרכב ששיפרה את הרווחים מביטוח כללי. החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח של 10.7 מיליון שקל לעומת רווח של חצי מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הרוויחה החברה 23.6 מיליון שקל לעומת 1.4 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002.

בתחום הביטוח הכללי הרוויחה החברה במחצית הראשונה של השנה 18.4 מיליון שקל לעומת 8.2 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002. נתון חריג ביחס לחברות הביטוח המתחרות הוא הפסדים מביטוחי חיים. במחצית הראשונה של השנה הפסידה AIG מביטוחי החיים 1.2 מיליון שקל לעומת הפסדים של חצי מיליון שקל מתחום זה במחצית הראשונה של 2002. בסך הכל, הסתכמו הכנסות החברה מעסקי ביטוח במחצית הראשונה של השנה ב-176.9 מיליון שקל, לעומת 145.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

חוה פרידמן-שפירא, מנכ"לית AIG ישראל, אמרה עם פרסום הדו"חות הכספיים כי השיפור ברווח הנקי נובע מהשיפור המשמעותי בהכנסות מההשקעות, ממדיניות חיתום ומחירים זהירה ושמרנית ומהירידה בהיקף גניבות הרכב בשל המצב הבטחוני.

מהדו"חות הכספיים של החברה עולה עוד כי במחצית הראשונה של השנה הגבירה החברה את פעילותה בתחום הביטוח המסחרי. מחזור הפרמיות של החברה בביטוח כללי במחצית הראשונה של 2003 היווה 14% מסך הפרמיות של החברה. זאת, לעומת 10% בתקופה המקבילה. בחברה מעוניינים להרחיב את הפעילות בתחום הביטוח המסחרי, כשבחודש מארס האחרון קיבלה רישיון למכור פוליסות מסחריות בתחום הציוד האלקטרוני והשבר המכני אשר מתווספים ומשלימים את מוצרי הביטוח בתחום ביטוחי הרכוש המסחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully