וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל נייקי ישראל עובר לנייקי העולמית

כתב וואלה! עסקים

31.8.2003 / 12:34

איתן סרנוף ימונה למנכ"ל העולמי של תחום הראייה והמשקפיים. במסגרת תפקידו החדש ינהל סרנוף יחידה עצמאית הכוללת פיתוח, שיווק וניהול המותג של משקפי השמש והמסגרות בכל העולם


איתן סרנוף, מנכ"ל נייקי ישראל, ימונה לתפקיד מנכ"ל תחום הראייה והמשקפיים של נייקי העולמית. במסגרת תפקידו החדש ינהל סרנוף יחידה עצמאית בנייקי העולמית ויהיה אחראי על כלל קטגוריית הראייה הכוללת פיתוח, שיווק וניהול המותג של משקפי השמש והמסגרות בכל העולם.

נייקי העולמית פתחה נציגות רשמית בישראל ביוני 2001, לאחר כ-18 שנים בהן שווק המותג באמצעות זכיינים. איתן סרנוף הוביל את המהלך כחלק ממדיניות ההתרחבות של נייקי, שהציבה את ישראל כיעד אסטרטגי במפת נייקי העולמית. מאז תחילת פעילותה בארץ, עברה נייקי ישראל את היעדים המסחריים אותם הציבה לעצמה, תוך הקפדה על מדיניות המותג הנהוגה בחו"ל והרחבת קולקציות ההנעלה, הביגוד, הציוד והאביזרים במקביל לשוק העולמי. בנוסף, השיקה נייקי ישראל חנויות קונספט ויזמה שיתופי פעולה עם רשתות מובילות ברמת השיווק והתכנון האסטרטגי.

בין תפקידיו הקודמים כיהן סרנוף במשך כ-6 שנים ב-חברת Company Disney Walt העולמי,בתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא ומנכ"ל בConsumer Products - Disney לאירופה, אפריקה והמזרח התיכון. לפני כן שימש כמנכ"ל חברת ספורט שוויצרית, במסגרתה היה אחראי על מותגי OAKLEY, DYNASTAR, LANGE ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully