וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים אינגליסקי תקבל 60 אלף דולר עבור השתתפות בקמפיין רנואר

כתב וואלה! עסקים

31.8.2003 / 12:47

אינגליסקי מחליפה את בר רפאלי כמובילת הקמפיינים של הרשת. הקמפיין יעלה במהלך ספטמבר בתקציב של 2 מיליון דולר

הדוגמנית הבינלאומית קים אינגלינסקי, תחליף את בר רפאלי, במסע הפרסום של רנואר נשים, לסתיו - חורף 2003/4 כחלק מאסטרטגיית השיווק שאימצה החברה התומכת בהדגשת פתרונות אופנה כוללים ובפנייה לקהל יעד ממוקד.

לדברי אלי ברקוביץ - מנכ"ל רנואר: "לאחר 4 עונות במסגרתן כיכבה בר רפאלי בקמפיינים של הרשת, החלטנו לרענן את הפנים שייצגו את המותג וחיפשנו דמות שתעניק ערך מוסף למותג בעקבות התרחבות והתחזקות הרשת".

קים איגלינסקי תקבל 60 אלף דולר עבור קמפיין סתיו-חורף 2003. היא נבחרה לאחר אודישנים בהם השתתפו 20 דוגמניות מובילות ולאחר מחקרי וסקרי שוק בקרב קבוצות מיקוד המהוות את קהל היעד, במסגרתן נבדקו שמות של דוגמניות מובילות ונמצא כי איגלינסקי היא המועדפת בקרב צעירות בשנות העשרים לחייהן.

הקמפיין של רנואר יעלה במהלך ספטמבר ויערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, בתקציב כולל של 2 מיליון דולר. המסע פרסום כולל: סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג והפקות אופנה. קים תגיעה לישראל לרגל תצוגת האופנה של רנואר. זוהי תצוגה ראשונה של קים בישראל והיא תפתח ותסגור אותה לצד 25 דוגמניות מובילות מהארץ.

קים איגלינסקי בת ה- 26 נחשבת לדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר בכל הזמנים בעולם האופנה, הרוויחה בשנת 2002 כ- 1.5 מיליון דולר. הובילה זה שתי עונות את מסע הפרסום העולמי של ליוויס, של גאפ, בושם גרלן ועוד. והשתתפה בתצוגות האופנה הנחשבות של מעצבי העל ביניהם: גוצ'י, ג'רג'י ארמני, לואי ויטון, ג'יי וון ג'י, שאנל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully