וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס ממשיכה לחפש מנכ"ל: פנינה שנהב הסירה את מועמדותה לתפקיד

ערן גבאי

31.8.2003 / 13:12

סמנכ"ל השיווק של בזק נחשבה למועמדת מובילה בשלהי כהונתו של אילן בירן כמנכ"ל בזק

סמנכ"ל השיווק של בזק , פנינה שנהב, הסירה באחרונה את המועמדות שלה למשרת מנכ"ל YES. שנהב נחשבה למועמדת מובילה לתפקיד בשלהי כהונתו של מנכ"ל בזק הקודם, אילן בירן, אך מאז כניסת מנכ"ל בזק הנוכחי, אמנון דיק, לתפקידו, קטנו סיכוייה לזכות במשרה.

דיק ממשיך לחפש מועמד למשרת מנכ"ל YES שמאחוריו ניסיון של מנכ"לות. זו הסיבה העיקרית לכך שדיק אינו תומך, לפי שעה, במינוי המשנה למנכ"ל YES, ניר למפרט, לתפקיד.

עם זאת, מועד המינוי למנכ"לות YES הולך ומתקצר, שכן המנכ"ל הנוכחי של חברת הלוויין, שלמה לירן, נמצא במגעים מתקדמים להתמנות לתפקיד מנכ"ל אורנג' שוודיה, ואם יקבל את התפקיד, הוא יתקשה לעמוד בלוח הזמנים הראשוני שהציב לבזק - המתנה עד כניסת המנכ"ל החדש שייבחר לתפקידו. עוד נודע כי דיק מחפש מנכ"ל עם ניסיון ניהולי מוכח של מספר שנים במגזר העסקי ויכולת כניסה מהירה לתפקיד.

גורמים המקורבים לחברה טוענים כי לא קיים ויכוח בין בעלי המניות בחברה על מינוי המנכ"ל, למרות התמיכה של שאול אלוביץ' ואביגדור קלנר במינויו של למפרט לתפקיד, בעוד דיק מבקש לבחון מועמדים נוספים.

דני יעקבי מנכ"ל טמפו, הודיע בשבוע שעבר לדיק על הסרת מועמדותו למנכ"לות חברת הלוויין, לאחר שנחשב עד אז למועמד המוביל למינוי, וקיים מגעים מתקדמים עם בזק בעניין. יעקבי היה המועמד המועדף על אמנון דיק.

גם מנהל חטיבת החלב בתנובה, עופר בלוך, שעל פי מקורבים רצה דיק לראות אותו לוקח על עצמו את התפקיד, הודיע במפורש כי אין בכוונתו להתמנות למנכ"ל YES, על אף הלחצים שהופעלו בכיוונו.

דיק קיבל המלצות למנות את קובי לוי, מנכ"ל שטראוס, למנכ"ל YES, אך לוי ביקש תקופה של חודשיים חופשה מרגע סיום כהונתו כמנכ"ל שטראוס, ולמעשה להתחיל בתפקידו ב-YES רק בינואר.

כזכור, בסוף חודש יוני השנה הודיע רשמית מנכ"ל YES, שלמה לירן, על רצונו לפרוש מניהול החברה עד סוף השנה והדירקטוריון קיבל את בקשתו. כבעלת המניות הגדולה בחברת הלוויין (49.9%), מינתה בזק בתוך זמן קצר ועדה לאיתור מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully