וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששות בשוק הפרסום האמריקאי: זינוק של 6.8% בהוצאות על פרסום בארה"ב במחצית הראשונה של השנה

סוכנויות הידיעות

31.8.2003 / 13:20

הוצאות הפרסום צמחו ל-61.6 מיליארד דולר הודות לגידול בתקציבי פרסום של מגזרי הבידור, הרכב ומוצרי הצריכה, לפי סקר TNS מדיה אינטליג'נס/CMR



ההוצאות על פרסום בארה"ב זינקו ב-6.8% במחצית הראשונה של שנת 2003 לסכום של 61.6 מיליארד דולר, הודות לעלייה בהיקף הפרסום של ענפי הבידור, הרכב ומוצרי צריכה. כך עולה מסקר חברת המחקר האמריקאית TNS מדיה אינטליג'נס/CMR.



במחצית הראשונה של 2002 גילגל שוק הפרסום האמריקאי 57.7 מיליארד דולר.



מנכ"ל TNS מדיה, סטיבן פרדריקס, אמר כי הציבור בארה"ב קונה מוצרים, וכי מסיבה זו ההוצאות על פרסום אף הן מתחילות סוף סוף להתאושש. עם זאת, הוא הודה כי הופתע מגודל ההתאוששות.



לקוחות תאגידיים גדולים, דוגמת ג'נרל מוטורס ,וולט דיסני ופרוקטר אנד גמבל , הגדילו באופן משמעותי את הוצאותיהם על פרסום בתקופה האמורה.



GM, החברה המוציאה את הסכום הגדול ביותר בארה"ב על פרסום, הגדילה את הוצאות הפרסום שלה ב-11% במחצית הראשונה של השנה ל-1.27 מיליארד דולר. הוצאות הפרסום של P&G זינקו ב-31% בתקופה האמורה ל-1.26 מיליארד דולר. דיסני הגדילה את הוצאותיה על פרסום ב-19% במחצית הראשונה של השנה ל-632.5 מיליון דולר.

תחזית TNS לשנה כולה היא לצמיחה של 5% בהוצאות פרסום, לעומת תחזית קודמת שלה מחודש יוני לגידול שנתי של 4.3% ב-2003.



כל אמצעי התקשורת שאחריהם עקבה TNS רשמו גידול בהכנסות מפרסום במחצית הראשונה של השנה, פרט לרשתות טלוויזיה גדולות אשר רשמו ירידה של 0.4% בהכנסות מפרסום לעומת התקופה המקבילה, ל-10.35 מיליארד דולר.



TNS עוקבת אחרי הוצאות הפרסום ב-16 תחומי מדיה, בהם טלוויזיה, כתבי עת ועיתונים. הסקר אינו כולל הוצאות על מודעות מסווגות ופרסום במדריכי טלפון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully