וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית אינטרנט זהב נחלשת, יורוקום מממשת: הגישה בקשות למכירת מניות בשווי 1.2 מיליון דולר

גתית פנקס

31.8.2003 / 16:48

הבקשות הוגשו באמצעות יורונט; החזקת החברה כעת היא 69.7% במקום 71.3%; מניית החברה השלימה עלייה מצטברת של 238% מתחילת השנה אך ירדה ב-25% באוגוסט



מיד לאחר ששאול אלוביץ', יו"ר אינטרנט זהב , חיסל כל החזקותיו האישיות בחברה, גם יורוקום שבבעלותו החלה נוקטת במהלך דומה. בשבוע שעבר הגישה לרשות ני"ע האמריקאית יורונט תקשורת, החברה באמצעותה מחזיקה יורוקום במניות אינטרנט זהב, 4 בקשות נפרדות למכירת מניות של החברה בהיקף כולל של כ-1.2 מיליון דולר. בכך, ירדה החזקתה של יורוקום באינטרנט זהב ל-69.7% מ-71.3% לפני חודשיים.



אלוביץ' סירב להגיב. בסה"כ, הגישה יורונט בקשה למכירת 281.4 אלף מניות לפי מחיר מניה הנע בין כ-4 דולרים לכ-4.2 דולרים למניה. אלוביץ' עצמו, שהוא יו"ר ומנכ"ל יורוקום תקשורת, מימש לאחרונה 132.6 אלף מניות (0.7%) תמורת כ-600 אלף דולר ובכך למעשה מכר כל החזקותיו האישיות באינטרנט זהב.



אלוביץ' מחזיק ב-51% מיורוקום וב-49% הנותרים מחזיקה אריסון השקעות. אינטרנט זהב מספקת שירותי אספקת אינטרנט, תכנים ומסחר אלקטרוני ושווי השוק שלה הוא כ-71 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק.







בחודש אוגוסט איבדה מניית אינטרנט זהב 25% מערכה - בניגוד למגמה שאפיינה אותה מאז תחילת השנה - אך גם כך היא השלימה עלייה מצטברת של כ-238% מתחילת 2003. יש לציין כי גם אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, ניצל את הגאות במניה ומכר במחצית הראשונה של השנה חבילות מניות בשווי של יותר מ-2.1 מיליון דולר.



המהלך כעת של יורוקום באינטרנט זהב דומה לזה שביצעה בפרטנר כאשר מכרה ביולי מניות החברה בהיקף של כ-130 מיליון שקל. יורוקום מוכרת טלפונים סלולריים של נוקיה לסלקום ופרטנר והיא משווקת בישראל אף טלפונים וציוד תקשורת אחר.



אינטרנט זהב ייצרה ברבעון השני של השנה הכנסות של 44.6 מיליון שקל ורווח סמלי ביותר של 47 אלף שקל כתוצאה מנכס מס שנרשם ברבעון וסייע לקזז את הוצאות המימון הכבדות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully