וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמני ערוץ 10 יבקשו מחר להאריך את הקפאת ההליכים; נכשל ניסיון להגיע להסכם מימון עם בנק לאומי

הדר חורש

31.8.2003 / 17:30

הבנק עומד בסירובו להזרים לערוץ כסף לא ערבות מלאה של בעלי המניות; גורמים המקורבים למו"מ הביעו אתמול חשש שמשה סאבא ייסוג מהעסקה



נאמני ערוץ 10 יבקשו מחר הארכת הליכי ההקפאה בערוץ 10, לאחר שגם היום לא הושג הסכם שיאפשר לחלץ את הערוץ מהמשבר. מוקדם יותר אחר הצהריים נכשל ניסיון להגיע להסכם מימון עם בנק לאומי, העומד בסירובו להזרים לערוץ כסף לא ערבות מלאה של בעלי המניות. בשעה זו נועדים אנשי קבוצת מרחב, השלוטת בערוץ, עם נאמני הערוץ, עורכי הדין ליפא מאיר ואלי זוהר ומגבשים את הפניה שתוצג בבית המשפט. נשיא בית המשפט המחוזי, השופט אורי גורן, יתבקש לקבוע אם יש מקום להארכת צווי ההקפאה, או להעביר את הערוץ לידי מפרק.



גורמים המקורבים למו"מ הביעו אתמול חשש שאיש העסקים המקסיקאי, משה סאבא, שהוצג כמשקיע פוטנציאלי בערוץ ואף חתם על נייר עמדה ראשוני, צפוי לסגת מהעסקה. סאבא צוטט בסוף השבוע שעבר על ידי מקורבי מפלגת ש"ס כאילו הוא מבקש לפרוש מהעסקה על רקע אמונתו הדתית. למרות הפרסומים, לא נמסרו מטעמו של סאבא הכחשה או אישור לידיעות אלה. מקורבי קבוצת מרחב הביעו תקווה כי בדיונים שיימשכו יושג הסכם להשקעה שיחלץ את הערוץ מקשייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully