וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן פויכטונגר: על בעל השליטה לשעבר לפצותה ב-101 מיליון שקל

אמיר הלמר

1.9.2003 / 7:27

רו"ח חן ברדיצ'ב טוען כי עזריאל פויכטונגר הפקיר את פויכטונגר תעשיות בידי פלד-גבעוני, אותם הגדיר "בוזזים"; פויכטונגר: "התביעה חסרת בסיס משפטי ועובדתי"



מאת אמיר הלמר ואסף ברגרפרוינד



הנאמן של חברת פויכטונגר תעשיות, רו"ח חן ברדיצב, דורש מבעל השליטה לשעבר בחברה, עזריאל (עזי) פויכטונגר, ומהדירקטורים שלה, לפצות את החברה בסך של 101 מיליון שקל, בגין כל ההפסדים שנגרמו לחברה כתוצאה ממכירת השליטה בה לקבוצת פלד-גבעוני.



במכתב ששלח ברדיצב לפויכטונגר נכתב: "נטשת את החברה ואת החברות הבנות. הפקרת אותן, ביודעין, בידי אנשים חסרי אחריות (לכל הפחות) שרוקנו את קופת החברה ואת קופות החברות הבנות והביאו אותן בתוך פחות משנה להתמוטטות".



מדובר במכתב התראה לפני הגשת תביעה שנשלח לא רק לפויכטונגר, אלא גם לבעלי השליטה בקבוצה - רפי פלד, אריה גבעוני ודוד הבי, ליועץ הפיננסי של הקבוצה, טל יגרמן, ולחברי הדירקטוריון של החברות מקבוצת פויכטונגר תעשיות. מכל אלה דורש הנאמן לפצות את החברה בגין ההפסדים הכספיים שנגרמו לה, לטענתו, בשל "התרשלות חמורה ביותר בביצוע תפקידם". מדובר בהתרשלות שאיפשרה, לטענתו, לבצע משיכות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים מקופת החברה, דבר שהביא להתמוטטותה.



בתגובה מסר פויכטונגר: "מדובר בתביעה חסרת בסיס משפטי ועובדתי. במקום לרדוף אחר האשמים האמיתיים, מנסה הנאמן, בחוכמה של לאחר מעשה, לטפול עלי אשמה חסרת כל שחר". פויכטונגר מוסיף כי טענת הנאמן, לפיה בעת שמכר את השליטה בחברה לקבוצת פלד-גבעוני "הכתובת כבר היתה על הקיר", אינה נכונה. פויכטונגר מציין כי באוגוסט 2001, כשמכר את השליטה בחברה למשב מקבוצת פלד-גבעוני, הוא לא יכול היה לדעת כיצד יתפתחו הדברים, ואף אחד לא התריע על בעיות אפשריות במכירה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully