וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס שידרגה את מוקד שירות הלקוחות בלאומי קארד בכ-3 מיליון דולר

צורי דאר

1.9.2003 / 10:58

נשיא קבוצת הטלקום בנס: החברה מתמודדת על פרויקטים דומים נוספים בחברות מובילות במשק מתחום התקשורת והביטוח


חברת שירותי המחשוב נס טכנולוגיות, הודיעה היום כי ביצעה פרויקט שדרוג רחב היקף במוקד שירות הלקוחות של חברת לאומי קארד.

מוקד שירות הלקוחות החדש של לאומי קארד, כולל מאות נציגי שירות ופועל 24 ביממה. המוקד משרת למעלה ממיליון לקוחות המחזיקים בכרטיסי האשראי שמנפיקה לאומי קארד ולמעלה מ-40 אלף בתי עסק הסולקים עם החברה.

שדרוג המוקד התבסס על תוכנת CTI של חברת Genesys המיוצגת בישראל ע"י חברת נס. המערכת שהוקמה במוקד מאפשרת זירוז מתן שירותים אוטומטיים כמו דפי פירוט, הזמנת טפסים ושירות אישי על ידי נציגים בנושאים כמו בירורים, קבלת הלוואות, אישור עסקות וכו'. בעתיד הקרוב יופעל בנוסף למודול השיחות הנכנסות גם מודול שיחות יוצאות שיאפשר הפעלת טלמרקטינג במוקד. כלי הניהול והבקרה אף מאפשר ניהול יעיל של כ"א במוקד השירות. על פי הערכות בשוק, היקף הפרויקט נאמד בכ-3 מיליון דולר.

מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת הטלקום והמערכות בנס טכנולוגיות ציין כי נס הקימה מוקדי שירות טלפוניים בבזק, בזק און ליין, YES, בנק דיסקונט. זינדרמן הוסיף כי נס מתמודדת בימים אלו בפרויקטים דומים נוספים בחברות מובילות במשק, מתחום התקשורת והביטוח.

נס טכנולוגיות היא החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT). נס טכנולוגיות נס נוקטת באסטרטגיית התרחבות אגרסיווית בשלוש השנים האחרונות, במסגרתה נרכשו בשנים האחרונות חברות IT בישראל, ארה"ב, אנגליה, הולנד, שווייץ וצ'כיה. מדיניות זו מסייעת לחברה להרחיב את בסיס הכנסותיה כנגד הירידה בנפח שוק ה-IT בישראל.

נס מעסיקה כיום למעלה מ-4,000 עובדים. מחזור המכירות השנתי הינו כ-300 מיליון דולר, הרווח הנקי מוערך בכ-15-20 מיליון דולר ובקופת החברה יש כיום כ-40 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully