וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בקבוצת אי.די.בי: ליאור חנס מונה למשנה למנכ"ל אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פיתוח

TheMarker

1.9.2003 / 14:26

רותי ספן, לשעבר מנהלת פיתוח משאבי אנוש בפרטנר, מונתה לסמנכ"ל משאבי ניהול באי.די.בי פיתוח



נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת אי.די.בי, הודיע היום כי מינה את ליאור חנס כמשנה למנכ"ל אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פיתוח . משנה נוסף למנכ"ל אי.די.בי אחזקות ופיתוח הינה ד"ר זהבית יוסף, אשר ממלאת את תפקיד מנהלת הכספים הראשית באי.די.בי אחזקות ופיתוח.



כמו כן, הודיע דנקנר כי מינה את רותי ספן לסמנכ"ל משאבי ניהול באי.די.בי פיתוח. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית על תהליכי פיתוח ארגוני בתוך מטות הקבוצה והסינרגיה בין המטות לחברות הבנות, ובנוסף תרכז את תחום משאבי אנוש בקבוצה. ספן כיהנה בעבר כמנהלת פיתוח משאבי אנוש ויועצת ארגונית בחברת פרטנר . כמו כן, כיהנה בתפקידי סמנכ"ל משאבי אנוש בחברות ישראייר ו-TTI טלקום. בנוסף, ניהלה ספן את מכון ההשמה קינן שפי - במסגרת תפקיד זה ניהלה את פרויקט ההקמה והאיוש של סלקום. רותי ספן בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאונברסיטת בר אילן.



ליאור חנס, יו"ר כלל תיירות ומנהל עסקים בקבוצת גנדן, ומנכ"ל חברת גנדן תיירות ותעופה בע"מ מזה 4 שנים. לפני כן, שימש כסמנכ"ל הכספים בקבוצת דנקנר ומנהל מחלקת דיווח ותאגידים ברשות לניירות ערך. בין יתר עיסוקיו, משמש ליאור חנס כדירקטור באי.די.בי אחזקות, באי.די.בי פיתוח, בחברת השקעות דיסקונט, בכלל תעשיות והשקעות ובכלל ביטוח .


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully