וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר ושות': עד שהנהלת דסק"ש תגבש לחברה תוכנית אסטרטגית ההמלצה נותרת "תשואת שוק"

אילן מוסנאים

1.9.2003 / 15:15

האנליסט יובל בן זאב קובע למניה מחיר יעד של 98 שקל - גבוה בכ-13% ממחירה בבורסה; המאזן של דסק"ש נותר יציב למרות שחילקה כדיווידנד את רוב יתרת העודפים שלה



בהתחשב בכך שרוב ההפסד של דסק"ש ברבעון השני נבע מהוצאות חשבוניות בגין העברת השליטה באי.די.בי אחזקות, ולנוכח התוצאות החלשות של שופרסל ונכסים ובנין, הרי שהדו"ח שפירסמה היום החברה אינו רע בכלל. כך כותב האנליסט יובל בן זאב מלידר ושות', בסקירת תגובה לדו"חות הכספיים שדסק"ש פירסמה היום.



דסק"ש סיימה את הרבעון השני של 2003 בהפסד של 77 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 106 מיליון שקל ברבעון המקביל ושל כ-25 מיליון שקל ברבעון הפותח של 2003. דסק"ש גם הודיעה על חלוקת דיווידנד של כ-136 מיליון שקל, שמהווה כמעט 90% מיתרת העודפים של החברה ולאחריו נותרו לה עוד כ-16 מיליון שקל הניתנים לחלוקה.



עם זאת, בלידר ושות' מציינים כי גם לאחר החלוקה המבנה הפיננסי של דסק"ש נותר יציב ביותר עם עודף התחייבויות פיננסיות של כ-57 מיליון שקל וזאת ביחס לנכסים בשווי של כ-4.5 מיליארד שקל.



הנהלת דסק"ש כתבה בדו"ח הדירקטוריון של החברה כי בכוונתה לגבש בתקופה הקרובה תוכנית עבודה כוללת לחברה. בינתיים, עד שתיקבע תוכנית העבודה לעיל, ולנוכח הדיסקאונט הנמוך בו המניה נסחרת, בלידר ושות' מותירים לה המלצת "תשואת יתר". בן זאב קובע לה מחיר יעד של 98 שקל - גבוה בכ-13% ממחירה של המניה בבורסה.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully