וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחר בשווקים הפיננסים הניב לגמביט רווחים של 7.2 מיליון שקל

ניצן כהן

1.9.2003 / 15:53

החברה סיימה את הרבעון עם רווחים של 4.2 מיליון שקל לעומת 52 אלף שקל בלבד ברבעון המקביל אשתקד



חברת גמביט , שעוסקת במסחר בנגזרות בשווקים הפיננסיים, סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווחים של 4.2 מיליון שקל לעומת 52 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הרוויחה החברה 10.3 מיליון שקל לעומת 4.8 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002.



מהמסחר בשווקים הפיננסיים הרוויחה החברה 7.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הרוויחה החברה מעסקות אלה 19.3 מיליון שקל לעומת 3.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



גמביט צימצמה בשיעור חד של 90% את הוצאות ההנהלה, שהסתכמו ברבעון החולף ב-254 אלף שקל לעומת 2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הוצאות ההנהלה ב-965 אלף שקל לעומת הוצאות הנהלה של 4.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



בחודש ינואר האחרון הוציא מס הכנסה שומה לגמביט שכוללת חבות מס של 6 מיליון שקל. החברה לא רשמה במחצית הראשונה של השנה כל הוצאה בגין אותה שומה, תוך שהנהלת החברה מתבססת על חוות דעת משפטית שסוברת כי לא ייגרם לה הפסד מהותי בעקבות דרישת מס הכנסה.



עוד עולה מהדו"חות הכספיים של החברה, כי מאז הודיע המנכ"ל, מיכאל דיוויס, על פרישתו, החלה החברה לצמצם את חשיפתה לשוק הנגזרות, תוך שהיא בוחנת אפשרות להיכנס לעסקי היבוא ולצורך כך אף החלה בנסיונות ליבא מוצרים לישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully