וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנאמנות של משרד עו"ד דנציגר קלגסבלד רוזן ושות' הגישה כתב הגנה לתביעה של ניסן חקשורי

אסף ברגרפרוינד

1.9.2003 / 19:18

טוענים כי חקשורי הגיש התביעה נגד הנאמנים מאחר שהגיע למסקנה כי עו"ד קלגסבלד הוא בעל יכולת השפעה על בובליל, ופגיעה במשרד עוה"ד שבו הוא שותף תשפיע על בובליל להגיע עמו להסדר



חברת הנאמנות של משרד עורכי הדין דנציגר קלגסבלד רוזן ושות' הגישה היום כתב הגנה לתביעה שניסן חקשורי הגיש נגדה ונגד עו"ד אורי רוזן.



חקשורי, המנהל מאבק משפטי נגד שותפו לרשת המלונות ובתי הקזינו של קלאב הוטל, משה בובליל, העלה במסגרת ההליך המשפטי טענות קשות כנגד חברת הנאמנות של המשרד, אשר החזיקה את המניות בחברה השולטת למעשה ברשת קלאב הוטל.



חקשורי טען כי הסכם הנאמנות, המאפשר לבובליל לשלוט בעסקיהם המשותפים ולנשלו מכל נכסיו, הינו מזויף. חקשורי טען במסגרת התביעה כי עו"ד רוזן לא הפנה את תשומת לבו לכך שיש בנאמנות משום העברת שליטה ברכושו הרב.



בכתב ההגנה נטען כי חקשורי החליט להגיש תביעה גם נגד הנאמנים במסגרת ההליך המשפטי שהוא מנהל נגד בובליל, מאחר שהגיע למסקנה כי עו"ד קלגסבלד הינו בעל יכולת השפעה על בובליל, ולכן פגיעה במשרד עורכי הדין שבו הוא שותף תשפיע על בובליל להגיע עמו להסדר.



בכתב הגנה מודגש כי התביעה הינה הליך סרק וכי היא כוללת הכפשות והשמצות חסרות כל בסיס כלפי הנאמנים. בכתב ההגנה נטען כי טענותיו של חקשורי "מבטאת כפיות טובה לשמה מצידו של אדם, אשר נהנה במשך שנים מכישוריהם המקצועיים של המשרד ושל הנאמנים, וכעת אינו בוחל בניסיון פסול לפגוע בהם, וזאת על מנת להשיג את מטרותיו במאבקו נגד משה בובליל".



משרד עורכי הדין מציין בכתב ההגנה כי חקשורי אמר לעו"ד רוזן באופן מפורש כי כל ההוראות בנוגע להסכם הנאמנות יינתנו על ידי בובליל. עוד נטען כי מאז תחילת הייצוג המשפטי של בובליל וחקשורי על ידי המשרד ב-1996 שימש בובליל, על פי הנחייתו המפורשת של חקשורי, כאיש הקשר שלו למשרד.



בנוסף נטען על ידי המשרד כי במערכת היחסים בין בובליל לחקשורי קיימים עסקים חובקי עולם שלא כולם ידועים למשרד. משרד עורכי הדין מציין כי אין הוא נוקטים עמדה בסכסוך ובחילוקי הדעות בין חקשורי ובובליל, וכי יקבל כל הכרעה של בית משפט בנוגע לגורלו של הסכם הנאמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully