וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין HP לצ'ק-פוינט באספקת פתרונות אבטחה ברשתות פרטיות לארגונים

גלית ימיני

2.9.2003 / 9:01

שיתוף הפעולה עם HP העולמית הוא חדשות טובות לצ'ק-פוינט, שלפי נתוני מחקר חדש של חברת גרטנר, נתח השוק שלה בתוכנות אבטחה התכווץ ב-2002 ב-30%



החברות HP וצ'ק-פוינט חתמו על הסכם שיתוף פעולה עולמי לאספקת פתרונות אבטחה ברשתות פרטיות לארגונים. חברת צ'ק-פוינט הישראלית, העוסקת בפתרונות לאבטחת רשת האינטרנט, תספק פתרונות אבטחת "קצה אל קצה" ברשתות פרטיות על גבי מוצרי חומרה ותוכנה של HP.



תחום הרשתות הפרטיות לארגונים על גבי רשת האינטרנט הכללית הוא תחום חדש יחסית, שצומח במהירות ודורש פתרונות אבטחה משוכללים כדי למנוע חדירת גורמים לא רצויים מהרשת הכללית לרשת האינטרנט הארגונית-פרטית.



שיתוף הפעולה עם HP העולמית הוא חדשות טובות מבחינת צ'ק-פוינט, שלפי נתוני מחקר חדש של חברת גרטנר, נתח השוק שלה בתוכנות אבטחה התכווץ ב-2002 ב-30%.



ההסכם כולל ביסוס התוכנה של צ'ק-פוינט, המכונה
VPN-1/FireWall-1, על גבי מגוון רחב של מערכות הפעלה, לרבות Linux, Windows ו-HP-UX, לאבטחת כל רכיבי הרשת הארגונית: שערים (Gateways), שרתים, מחשבי לקוח והתקנים ניידים. פתרונות צ'ק-פוינט יהיו זמינים עבור מגוון רחב של חומרות HP, לרבות שרתי ProLiant ומחשבי כף יד מסוג iPAQ. כמו כן תמשיך צ'ק-פוינט להגביר את התמיכה במערכת ההפעלה HP-UX.



פתרונות האבטחה המשולבים החדשים ישווקו באמצעות הסכם הפצה כלל עולמי, הכולל שיתוף פעולה בתחומי המכירות, מומחיות פריסה ותמיכה טכנית. במסגרת ההסכם בין HP לצ'ק פוינט יחברו יחד כמה גופים מ-HP, בהם צוותי המכירה, יועצי אבטחה ורשת וערוצי שיווק כלל עולמיים, כדי להציע ללקוחות את חבילת הפתרונות השלמה של צ'ק-פוינט הכוללת פתרונות בתחומי הרשתות הפרטיות הווירטואליות כמו FireWall וניהול אבטחה.



"מקומה של צ'ק-פוינט בראש שוק אבטחת האינטרנט הופך אותה לבחירה הטבעית ללקוחותינו", אמר אתמול נייג'ל בול, סגן נשיא ומנהל כללי ב-EnterpriseSolutionPartners HP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully