וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים, דיסקונט ופתוח תעשיה מבקשים למנות כונס לכליל יופי

חיים ביאור

2.9.2003 / 9:27

המפעל, המייצר בגדי ים, משווק את המותגים גדעון אוברזון ופלפל; המועמדת המובילה לרכישת כליל יופי היא יצרנית בגדי הים גוטקס שבבעלות אפריקה ישראל



בנק הפועלים , דיסקונט ובנק לפתוח תעשיה הגישו אתמול לבית המשפט המחוזי בנצרת בקשה למינוי כונס נכסים זמני למפעל כליל יופי בנצרת עילית. המפעל, המייצר בגדי ים, משווק את המותגים גדעון אוברזון ופלפל.



באי כוח הבנקים הנושים אמרו כי הבקשה למינוי כונס תקפה במקרה של החלטת בית משפט על סיום הקפאת ההליכים של כליל יופי, שהחלה ב-14 ביולי. נושה נוסף של המפעל, בנק יורו טרייד, ביקש לפני כשבועיים מינוי כונס נכסים למפעל.



השופט אברהם אברהם החליט לקיים את הדיון בבקשה ביום חמישי ולהותיר את הקפאת ההליכים בתוקף עד אז. בדיון אמור השופט אברהם להחליט על סיומה של תקופת ההקפאה ועל העברת ההחלטה בעניין מינוי הכונס לבית המשפט המחוזי בתל אביב.



המועמד מטעם הפועלים, דיסקונט ופתוח תעשיה לכונס המפעל הוא עו"ד רונן מטרי, בעוד המועמד מטעם יורו טרייד הוא עו"ד נפתלי כרמל.



עו"ד גלילה הורנשטיין, המייצגת 213 מבין 273 עובדי כליל יופי, הביעה הסכמה לכינוס הנכסים, בתנאי שיהיה כונס מפעיל שישתף את ועד העובדים במו"מ עם הרוכש הפוטנציאלי של המפעל.



השופט אברהם אברהם קבע: "השתכנעתי כי אין מקום להמשך הליך ההקפאה; שלושת הבנקים מצויים ברזי המשא ומתן עם הרוכשים הפוטנציאליים ולעמדתם יש משקל עודף. ההליך שיועיל לאפשרות מכירת המפעל, כמו גם לשמירה על זכויות העובדים, יהיה כינוס נכסים".



המועמדת המובילה לרכישת כליל יופי היא יצרנית בגדי הים גוטקס שבבעלות אפריקה ישראל. חברת תפרון, יצרנית ההלבשה התחתונה שבבעלות מאקפל, גילתה עניין ברכישת המפעל, אך עדיין לא הגישה הצעה מגובשת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully