וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות שערים מזעריות תוך המתנה לחידוש המסחר בארה"ב; ויוונדי עולה בכ-3.5%

רן דוידוב

2.9.2003 / 12:27

דירקטוריון תאגיד המדיה צפוי להודיע היום כי מסכים למיזוג נכסיו האמריקאיים עם חטיבת NBC של ג'נרל אלקטריק; פראנס טלקום ואורנג' עולות בלמעלה מ-3%



עליות שערים מזעריות נרשמות בבורסות אירופה תוך המתנה לחידוש המסחר בוול סטריט לאחר שלושה ימי חופשה. מניות הכימיקלים רושמות ירידות שערים לאחר שאחת מענקיות המגזר צפתה האטה בקצב ההתאוששות בחודשים הקרובים. בלונדון נסחר מדד FTSE כמעט ללא כל שינוי; בפרנקפורט עולה ה- DAX ב-0.1%; בפאריס מוסיף ה-CAC 0.2%.



נתוני מקרו: כלכלת ספרד, הרביעית בגודלה בגוש היורו, צמחה ברבעון השני בקצב של 0.7% הודות לקיצוץ מסים שעודדו את הצריכה הפרטית וירידת שער הריבית בגוש היורו שהביאה להתאוששות בשוק הדיור. קצב הצמיחה היה המהיר ביותר מזה תשעה חודשים. במונחים שנתיים עומד כעת קצב הצמיחה של כלכלת ספרד על 2.3%.



תאגיד המדיה הצרפתי-אמריקאי ויוונדי-יניברסל עולה בלמעלה מ-3.5% לאור הערכות כי דירקטוריון החברה עשוי להודיע היום כי הוא מסכים למזג את נכסי הבידור האמריקאים שלו עם חטיבת NBC של ג'נרל אלקטריק, ע"פ דיווח של "וול סטריט ג'ורנל".



הודעתה של פראנס טלקום מאתמול כי בכוונתה לרכוש חזרה את מניות המיעוט בחטיבת אורנג' שהונפקה ב-2001 מביאה לעלייה של למעלה מ-3% במניות שתי החברות. אתמול זינקה מניית אורנג' בלמעלה מ-12% לאחר שפראנס הציעה סכום של 6-7 מיליארד דולר תמורת 13.8% ממניותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully