וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק, החברות הבנות והכבלים יהיו חייבות במתן שירותי טלפון בכל הארץ

ערן גבאי

2.9.2003 / 13:17

כך עולה מטיוטת התקנות לפתיחת התחרות בשוק התקשורת הנייחת. מפעיל חדש יחויב בדמי רישיון של מיליון שקל

שר התקשורת החדש, אהוד אולמרט, פירסם היום את טיוטת התקנות לפתיחת התחרות בתחום התקשורת הנייחת, להתייחסות הציבור. הטיוטה עוסקת בהליכים ובתנאים לקבלת רישיון כללי ייחודי למתן שירותי בזק פנים ארציים נייחים, לקראת פתיחת השוק בספטמבר 2004, אז יוכלו מפעילים חדשים להיכנס לפעילות בשוק ללא חובת אספקת שירות לכלל הציבור באזורי שירות.

טיוטת התקנות קובעת שתעריפי קישור גומלין בעד השלמת שיחה ברשת של בעל רישיון כללי לתקשורת נייחת או של בעל רישיון כללי ייחודי יהיו זהים לאלו הקבועים בתקנות קישור הגומלין לעניין השלמת שיחה ברשת בזק. כמו כן, נקבע כי מפעיל חדש יחויב בדמי רישיון של כ-1 מיליון שקל ותותר בעלות זרה בחברה שתפעל בשוק של עד 74%.

עוד נקבע, בהתאם להמלצות ועדת קרול, שלא יוענק רישיון כללי ייחודי לחברות הכבלים, לחברת בזק ולחברות הבנות בקבוצת בזק, אלא אם כן ישוכנע שר התקשורת שטובת התחרות מחייבת זאת. משמעות הדבר היא שחברות אלה יהיו חייבות בשירות אוניברסלי בכלל אזורי הארץ.

כמו כן, נקבע כי כל חברה שתבקש רישיון להפעלת שירותי שיחה פנים ארציים תצטרך להפקיד ערבות בסך 10 מיליון שקל והון עצמי של 25 מיליון שקל. עוד נקבע כי בעל רישיון כללי ייחודי יידרש לכל הפחות להיות הבעלים והמפעיל של המרכזת שבאמצעותה יספק את השירות. בקשה לרישיון תוגש על ידי חברה שהתאגדה כדין בישראל שהתאגדותה נועדה לצורך קבלת רישיון כללי ייחודי ומרכז פעילותה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully