וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגן תגייס כ-1.8 מיליון יורו מ-RWE הגרמנית לפי שווי של 15 מיליון יורו

אילן מוסנאים

2.9.2003 / 13:49

מרגן פיתחה טכנולוגיה לגילוי מוקדם של נזקים וסדקים בלתי נראים במבנים; מרתון תידלל ל-18.1%; מרתון סיימה את הרבעון השני של 2003 בהפסד של 2.9 מיליון שקל



חברת מרגן פיתוח עסקי חתמה בתקופה האחרונה על הסכם גיוס של כ-1.75 מיליון יורו מחברת RWE V.C הגרמנית. ההשקעה תתבצע לפי שווי של כ-15 מיליון יורו למרגן, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית לגילוי מוקדם של נזקים וסדקים בלתי נראים במבנים, מתקני אגירה ומתקני ייצור.



הטכנולוגיה שפותחה בחברה מבוססת על זיהוי של פליטה אקוסטית הבוקעת מסדקים ופגמים במערכת הנבדקת וניתוח החתימה האקוסטית שנוצרת, וזאת ללא כל צורך בבדיקה פולשנית או בהפסקת תהליכי הייצור במערכת הנבדקת. מרגן פועלת בהצלחה כבר מספר שנים באירופה ובארה"ב בעיקר בבדיקות של מפעלים ותהליכים שבהם זיהוי הפגם ותיקונו מבעוד מועד חוסך זמן השבתה של המפעל.



בעקבות ההשקעה לעיל תידלל ההשקעה של מרתון , שבשליטת חברת תדאה ובנק מזרחי, במרגן פיתוח לרמה של כ-18.7% ובדילול מלא לרמה של כ-18.1%.



מרתון סיימה את הרבעון השני של 2003 בהפסד של כ-2.9 מיליון שקל, שהשלים הפסד של כ-3.9 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה. קרן ההון סיכון, שעל השקעותיה הבולטות נמנות גם פגסוס, פוליגן, מטבוגל, אופטיבייס, ביו ביו ואי.אר.לן, הפסידה ב-2002 סכום של כ-15 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully