וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ב-CSFB מעדכנים תחזיות: מעלים תחזית הרווח השנתי של בנק לאומי ב-37% ל-870 מיליון שקל

אלי דניאל

2.9.2003 / 15:20

בעיית איכות האשראי תימשך גם ברבעונים הקרובים - ההפרשות לחומ"ס יעלו על 1% מתיק האשראי; תחזית הרווח לשנה הבאה - 951 מיליון שקל; מותירים המלצת "נייטרלי" עם מחיר יעד של 7.6 שקלים



האנליסט אנדריי נוואקזק מבנק ההשקעות האמריקאי CSFB מצטרף היום לשורה של אנליסטים המפרסמים עדכון להמלצותיהם למניית בנק לאומי , וזאת לאחר שהבנק פירסם בשבוע שעבר את תוצאותיו לרבעון השני של השנה. בדומה לסטיבן לוי מ-UBS, אשר הותיר היום למניית לאומי המלצת "נייטרלי", גם נוואקזק אינו משנה את המלצת ה-"נייטרלי" שלו. מחיר היעד אותו מציב CSFB למניית בנק לאומי עומד על 7.6 שקלים - 22% מעל מחירה בשוק.



נוואקזק, אשר הופתע לטובה מהרווח אותו השיג הבנק, סבור כי ההשפעה החיובית של שוק ההון והרווחים מאיגרות חוב שתרמו רבות לתוצאות החיוביות של הרבעון השני, לא יחזרו על עצמם באותה המידה ברבעון הנוכחי. ב-CSFB סבורים כי בעיית איכות האשראי תימשך גם ברבעונים הקרובים עד אשר יחול שינוי של 180 מעלות במצב הכלכלי במשק.



לפי שעה, ב-CSFB לא מאתרים סימנים ליציאה של המשק מהמיתון המתמשך. לפיכך, נוואקזק צופה כי גם במחצית השנייה של השנה יהוו ההפרשות לחומ"ס למעלה מ-1% מתיק האשראי לציבור, כך שרק בשנה הבאה תחול ירידה אל מתחת לשיעור של 1%.



בבנק ההשקעות האמריקאי מעדכנים כלפי מעלה את תחזית הרווח לשנה הנוכחית ולשנה הבאה. כך, נוואקזק מעלה ב-37% את תחזית הרווח לשנת 2003 לרמה של 870 מיליון שקל, ואילו תחזית הרווח לשנת 2004 מעודכנת מעלה ב-25% לרמה של 951 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully