וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון בזק החליט לסגור את פרויקט אינמרסט - תחנת תקשורת הלוויינים

ערן גבאי

2.9.2003 / 15:25

יחפש לפרויקט רוכש; הדירקטוריון הנחה את הנהלת בזק להיערך להכנת תשקיף בהקדם שיאפשר את המשך הפרטת החברה; "הדירקטוריון פעל כדין בעניין המינוי של בני וקנין ליו"ר פלאפון"



דירקטוריון בזק החליט היום לסגור את פרויקט אינמרסט - תחנת תקשורת הלוויינים של בזק - ולאמץ בכך את המלצת ההנהלה. לפני כחצי שנה דן הדירקטוריון בנושא ועלתה האפשרות לסגור את התחנה, אלא שבהמלצת ההננהלה החליט הדירקטוריון לתת ארכה של חצי שנה נוספת לפרויקט.



מנכ"ל בזק, אמנון דיק, ציין כי המטרה תהיה למכור באופן מבוקר, ובהתאם להסכמים הקיימים עם לקוחות, את התחנה או את פעילותה לגורם אחר.



הדירקטוריון החליט עוד היום להנחות את הנהלת החברה להיערך להכנת תשקיף בהקדם שיאפשר את המשך הפרטת החברה. נזכיר שוועדת שרים להפרטה אישרה בשבוע שעבר את שינוי נוהל המכירה של בזק כך שכ-11%-21% ממניות המדינה בבזק יימכרו בבורסה בחודשים הקרובים וכ-30%-40% יימכרו למשקיע פרטי.



הדירקטוריון קיים היום דיון גם בנושא מינויו של יו"ר פלאפון, בני וקנין, בתגובה למכתב ששיגר היועץ המשפטי לממשלה בעניין לרשות החברות הממשלתיות ולבזק.



עמדת הדירקטוריון בסוגייה היא ש"הדירקטוריון פעל כדין בעניין המינוי והוא יקיים דיון נוסף באשר להחלטות אופרטיוויות בנושא מינויים של דירקטורים בחברות בנות ומוחזקות".



הדירקטוריון אישר היום את מינויו של שמעון נצר לתפקיד ממלא מקום מזכיר החברה, במטרה שהוא ימונה לתפקיד מזכיר החברה בגמר החפיפה עם שלמה קופל, המזכיר היוצא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully