וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון וקיומיוטק הפחיתו למעלה מ-3 מיליון שקל מהשקעתן בחברת הסטארט אפ iRLan

צורי דאר

2.9.2003 / 16:12

מנכ"ל החברה אמר כי אינה עומדת בפני סגירה; לדבריו, החברה כבר החלה במכירות, אולם אלו אינן מכסות לפי שעה את עלויות העסקתם של 8 עובדיה



הקרנות מרתון וקיומיוטק הפחיתו למעלה מ-3 מיליון שקל מהשקעתן בחברת הסטארט אפ הישראלית אי.אר לן (iRLan) בשל ירידה צפויה בשווי החברה בגיוס עתידי, אם יתקיים.



מרתון דיווחה כי השקיעה באי.אר לן כ-50 אלף דולר במסגרת סבב פנימי בהיקף של כ-100 אלף דולר שהשלימה החברה לפני כחודשיים. כן דיווחה מרתון על מחיקה של 2.4 מיליון שקל מהשקעתה בחברה. להערכת קומיוטק, החברה תזדקק בחודשים הקרובים לגיוס הון להמשך פעילותה השוטפת שעשוי להתבצע לפי שווי נמוך משווי ההשקעה. גם קומיוטק דיווחה לאחרונה כי מחקה את השקעתה בחברה בהיקף 650 אלף שקל מאותה הסיבה.



מנכ"ל החברה, אורי סלע, אמר כי החברה אינה עומדת בפני סגירה. לדבריו, החברה כבר החלה במכירות, אולם אלו אינן מכסות לפי שעה את עלויות העסקתם של 8 עובדיה.



אי.אר.לן, המעסיקה 8 עובדים במרכז הפיתוח ביקנעם, הוקמה בשנת 1996 על ידי אורי שגב. החברה פיתחה פתרון טכנולוגי מבוסס גלי אינפרה אדום להעברת מידע בין קצבים של עד 150 מגהביט לשנייה ולטווחים של עד 2 ק"מ גם בתנאי מזג אוויר קשים. הוא נועד לתת מענה לבעיה של היעדר תשתית תקשורת קיימת בין מבנים או שעלות פריסה של תשתית כזו היא גבוהה. מאז היווסדה גייסה החברה כ-3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully