וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרון סופטוור נמכרה ל-Zix תמורת כ-8 מיליון דולר; 6 מיליון דולר יועברו במניות

צורי דאר

2.9.2003 / 16:47

כתוצאה מהעסקה, תרשום אלרון רווח הון של 4 מיליון דולר ברבעונים השלישי והרביעי של 2003; העסקה כוללת גם אג"ח להמרה בשווי כמיליון דולר בריבית שנתית של 5.75%



חברת אלרון הודיעה היום על מכירת החברה הבת אלרון סופטוור (Elron Software) לחברת זיקס קורפורשיין (Zix Corporation). זיקס, הנסחרת בנאסד"ק, תעביר לבעלי המניות של אלרון סופטוור 1.7 מיליון מניות, שעל פי שער סגירה של 3.6 דולר מאתמול, ישקפו לעסקה שווי של כ-6 מיליון דולר. העסקה כוללת גם אג"ח להמרה בשווי כמיליון דולר בריבית שנתית של 5.75%. כן תשא זיקס בכל התחייבויותיה של אלרון סופטוור בשיעור של כמיליון דולר.



זיקס עוסקת בפיתוח תוכנות לאבטחת מסרים וטרנזקציות. החברה נסחרת כיום בנאסד"ק לפי שווי חברה של כ-83 מיליון דולר.



אלרון סופטוור נוסדה ב-1997 ועוסקת בפיתוח מוצרי אבטחה לתוכנות מסרים מיידיים (IM) ולתוכנות דואר. מוצרי החברה נועדו למנוע תקלות ארגוניות קריטיות כגון איבוד מידע, ספאם, עומסים ברשת הארגונית והתקפות וירוסים. אלרון מחזיקה בכ-96% ממניות אלרון סופטוור. יתרת המניות נמצאת בידי חברת קריטיקל פאת' ובידי עובדי החברה. אלרון הינה חברה אמריקאית המעסיקה כיום 37 עובדים בבורלינגטון מסצ'וסטס.

לדברי דורון בירגר, נשיא ומנכ"ל אלרון, לאחר המיזוג תחזיק אלרון בכ-7% ממניות זיקס. החברה המאוחדת תספק פיתרון כולל לתקשורת אלקטרונית מאובטחת בארגונים. לדבריו, בעקבות העסקה, כמעט וכל עובדי אלרון סופטוור יעברו לזיקס ואם יהיו פיטורים, הם יהיו בשיעור מינורי.



עוד אמר בירגר כי העסקה תתרום לתוצאותיה של אלרון, וכתוצאה ממנה תרשום אלרון רווח הון של 4 מיליון דולר ברבעונים השלישי והרביעי של 2003.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully