וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס: הפסד נקי של 800 אלף דולר במחצית הראשונה; יוסי בן שלום מונה ליו"ר במקום ירון שיינמן

סוכנויות הידיעות

2.9.2003 / 19:40

הוצאותיה התפעוליות של נקסוס היו 1.4 מיליון דולר במחצית הראשונה; נקסוס מכרה את נקסוס דטה ל-Storm בתחילת השנה ורשמה כתוצאה מכך רווח הון של 8.5 מיליון דולר



חברת נקסוס הישראלית המתמחה בשירותים למציאת רכבים גנובים, פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות למחצית השנה הראשונה של 2003 - מהן עולה כי רשמה הפסד נקי של 791 אלף דולר מפעילותה השוטפת שלווה בהכנסות של 2.6 מיליון דולר. יחד עם זאת, בהכללת רווח הון חד פעמי מפעילות מופסקת כתוצאה ממכירת חטיבת NexusData לחברת Storm International בגובה 8.5 מיליון דולר היא הצליחה לדווח על רווח של 7.7 מיליון דולר או 10 סנט למניה.



המניה מאבדת כעת 6.2% למחיר של 15 סנט במחזור מסחר ער. הוצאותיה התפעוליות של נקסוס היו 1.4 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה וההפסד התפעולי 486 אלף דולר. בתקופה המקבילה החברה הציגה הפסד של 3.9 מיליון דולר או 35 סנט למניה בהכללת תוצאות נקסוס-דטה או 1.6 מיליון דולר שהם 14 סנט למניה שנרשמו ברבעון המקביל בפעילותה השוטפת של החברה.



כתוצאה ממכירת נקסוס דטה בפברואר 2003 נקסוס חדלה להתעסק בקריאה מרחוק של מכשירי מדידה. על כן, ירון שיינמן שהיה יו"ר החברה כתוצאה מהחזקת העבר של בי.וי.אר טכנולוגיות בחברה עזב את תפקידו והחליף אותו יוסי בן שלום, לשעבר סמנכ"ל הכספים של כור ומבעלי חברת ההשקעות DBSI.



בסיום הרבעון הראשון של 2003 החברה ביצעה סיבוב גיוס של 3.2 מיליון דולר מ-DBSI שכלל המרת אג"ח של AMS, והגדילה את הונה העצמי ב-3.2 מיליון דולר כתוצאה מהמהלך. בנוסף, היא החלה בתוכנית להורדת עלויות ברבעון השני של השנה - צעדים שיבואו לידי ביטוי במחצית השנייה של 2003.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully