וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: סגירה חיובית קלה; ויוונדי עלתה ב-4.1%

רונן סרברניק

2.9.2003 / 20:57

דירקטוריון תאגיד המדיה הודיע היום כי הסכים למיזוג נכסיו האמריקאיים עם חטיבת NBC של ג'נרל אלקטריק; פראנס טלקום עלתה ב-0.7%; אורנג' ירדה ב-1.1%



עליות שערים מזעריות נרשמו בבורסות אירופה בעקבות פתיחה מהוססת בוול סטריט. מניות הרכב הצרפתיות רשמו ירידות שערים בעקבות ירידה במכירות הרכב בצרפת בחודש אוגוסט. בלונדון נסגר מדד FTSE ללא כל שינוי; בפרנקפורט עלה ה- DAX ב-0.1%; בפאריס הוסיף ה-CAC 0.2%.



נתוני מקרו: כלכלת ספרד, הרביעית בגודלה בגוש היורו, צמחה ברבעון השני בקצב של 0.7% הודות לקיצוץ מסים שעודדו את הצריכה הפרטית וירידת שער הריבית בגוש היורו שהביאה להתאוששות בשוק הדיור. קצב הצמיחה היה המהיר ביותר מזה תשעה חודשים. במונחים שנתיים עומד כעת קצב הצמיחה של כלכלת ספרד על 2.3%.



תאגיד המדיה הצרפתי-אמריקאי ויוונדי-יניברסל עלה ב-4.1% לאחר שהודיע כי דירקטוריון החברה הסכים למזג את נכסי הבידור האמריקאים שלו עם חטיבת NBC של ג'נרל אלקטריק. התאגיד צופה להגדיל את קופת המזומנים ב-3.8 מיליארד דולר בעקבות המכירה.



אתמול זינקה מניית אורנג' בלמעלה מ-12% לאחר שפראנס הציעה סכום של 6-7 מיליארד דולר תמורת 13.8% ממניותיה. בתחילת היום עלו המניות ב-3% אך לקראת הסגירה התמתנו העליות ואף אורנג' הפכה מגמה ונסגרה בירידה של 1.1%; פראנס טלקום עלתה ב-0.7%.



מניית BMW עלתה ב-1.8% לאחר שבנק ההשקעות ג'יי. פי. מורגן המליץ למשקיעים להחליף את מניות פולקסוואגן במניות BMW מאחר והחברה צפויה להרוויח יותר מחשיפת דגמיה החדשים בתערוכת פרנקפורט. פולקסוואגן ירדה ב-0.7%.



פז'ו סיטרואן ורנו ירדו ב-1.3% ו-0.9% בהתאמה בעקבות דיווח מאתמול על ירידה של 15% במכירות הרכב בצרפת בחודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully