וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט-אפ הישראלית קלוברליף תשתף פעולה עם סאן בפיתוח פתרונות אחסון נתונים

גלית ימיני

3.9.2003 / 8:45

סאן מיקרוסיסטמס ישראל תציע את פתרונות אחסון הנתונים שלה יחד עם טכנולוגיית קלוברליף; היקף ההכנסות המשותף לשתי החברות צפוי להגיע ל-10-5 מיליון דולר לשנה



חברת הסטארט-אפ הישראלית קלוברליף זכתה בחוזה שיתוף פעולה עם חברת סאן מיקרוסיסטמס ישראל, לפיו תציע סאן את פתרונות אחסון הנתונים שלה יחד עם טכנולוגיית ניהול אחסון הנתונים של קלוברליף. היקף ההכנסות המשותף לשתי החברות צפוי להגיע ל-10-5 מיליון דולר לשנה. אם שיתוף הפעולה עם הסניף המקומי של סאן מיקרוסיסטמס יצליח, הפתרון המשולב ייבחן על ידי הנהלת סאן מיקרוסיסטמס העולמית.



קלוברליף נוסדה ב-2001, לאחר שהתפצלה מחברת אלתא מהתעשייה האווירית. החברה משתמשת בטכנולוגיות שפותחו באלתא עבור מערכות צבאיות ומתאימה אותן לסביבה מסחרית-עסקית. החברה מציעה מוצר לניהול אחסון נתונים. הפתרון של קלוברליף מבוסס, בין השאר, על שרתי סאן (Sun 240) ועל סולאריס - סביבת ההפעלה לשרתי רשת, המהווה את הבסיס של סביבת הרשת הפתוחהONE Sun.



לצורך יצירת הפתרון, איפשרה סאן מיקרוסיסטמס העולמית לקלוברליף גישה למוצריה ופיתוח על גבי טכנולוגיות סאן. במסגרת שיתוף הפעולה, הוחלט למכור את השרתים המיוחדים של סאן לאחסון נתונים עם הטכנולוגיה לניהול המידע המאוחסן של קלוברליף.



יוסי קליין, אחד היזמים של קלוברליף וסמנכ"ל התפעול בחברה, אמר: "למעשה, דרישות המערכת הצבאית בתחום ניהול האחסון דומות מאוד לדרישות של תחום הביניים והקצה העליון בשוק העסקי. בשני המקרים יש דרישה לתמיכה בסביבה מגוונת ודרישה לשיתוף נתונים בין סביבות ואפליקציות שונות".



מנכ"ל סאן מיקרוסיסטמס ישראל, בועז יהודה: "הטכנולוגיה של קלוברליף מאוד מעניינת ואנו מקווים ששיתוף הפעולה עמה יורחב. שיתוף הפעולה של סאן העולמית עם קלוברליף כיום הוא כזה שקלוברליף מפתחת מוצרים על בסיס טכנולוגיות סאן; בישראל אנו עושים הרבה יותר מזה - מוכרים פתרון משולב, והכוונה היא שבסופו של דבר שיתוף הפעולה הזה יורחב לפעילות סאן העולמית".



קלוברליף גייסה עד כה 10 מיליון דולר ממשקיעיה, ובכוונתה לגייס בקרוב הון נוסף.



Cloverleaf



* שנת הקמה: 2001



* מייסדים: יוסי קליין וד"ר אלכס יבור - יוצאי אלתא



* משקיעים: ג'נסיס, אלתא, בנק בוסטון, איש העסקים קומר מאלאואלי - מייסד חברת ברוקייד



* מספר עובדים: 46



* הון שגויס: 10 מיליון דולר



* הכנסות שנתיות: עדיין אין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully