וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות לכור: טלרד זכתה בחוזה חדש בהונדורס בהיקף של כ-20 מיליון שקל

אלי דניאל

3.9.2003 / 10:49

במסגרת העסקה עם מפעילת התקשורת הלאומית HonduTel, תספק טלרד מערכת תקשורת הכוללת מיתוג, תמסורת ובקרה; בפרויקט התקשורת תיטול חלק גם גילת לוויינים



חברת טלרד נטוורקס, הנמצאת בבעלותה של כור , מדווחת הבוקר על חוזה חדש בהיקף של כ-20 מיליון שקל עליו היא חתמה עם חברת HonduTel - מפעילת התקשורת הלאומית בהונדורס.



במסגרת העסקה תספק טלרד ל-HonduTel מערכת תקשורת הכוללת מיתוג, תמסורת ובקרה. בפרויקט בגינו יסופק הציוד נוטלת חלק גם חברת גילת לוויינים אשר תספק תמסורת לוויינים. טלרד עצמה תשמש כקבלן הראשי של הפרויקט.



HonduTel הינה חברה ממשלתית המהווה מונופול בתחום שיחות מקומיות ובינלאומיות בהונדורס. לחברה ישנם כ-300 אלף מנויים קיימים, המהווים פחות מ-4% מהיקף האוכלוסייה. על פי תוכניות הממשלה בהונדורס, HonduTel צפויה להגיע לשיעור חדירה של למעלה מ-10% במהלך השנתיים הקרובות.



ראובן אבי-טל, מנכ"ל טלרד נטוורקס, מסר כי "החוזה מהווה עבורנו פריצת דרך שיווקית והוא משמעותי לחברה מבחינת מורכבותו הטכנולוגית והצורך בשילוב חברות ומוצרים נוספים על גבי ליבת המוצרים של טלרד".



טלרד סיימה את הרבעון השני של שנת 2003 עם מכירות של כ-40.7 מיליון דולר, טוב יותר מהרבעון המקביל בשנת 2002 בו נרשמו הכנסות של כ-35.9 מיליון דולר. מבחינה תפעולית דיווחה טלרד על רווח של כמיליון דולר ועל רווח נקי שולי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully